Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R1250GS

Sprawy techniczne związne z modelami serii R, czyli wszystkie boxery: GS, GS ADV, GS LC, GS ADV LC, R, S, RS, RT, C, CL...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: sawtom » sobota 06 paź 2018, 22:47

Yamaha VStar 1100 -> Yamaha Royal Star Venture -> HD Electra Glide -> R1200GSA LC -> K1600GT -> R1200RS -> R1200GS -> S1000XR + HusqTE630
Awatar użytkownika
sawtom
 
Posty: 2592
Rejestracja: czwartek 05 mar 2015, 09:56

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: DarekN » sobota 06 paź 2018, 22:52

Cena jest w konfiguratorze
Pozdrawiam

Darek
R1200GS Adventure LC
F 800GS
Awatar użytkownika
DarekN
 
Posty: 546
Rejestracja: piątek 05 sty 2007, 23:17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R1250GS

Postautor: sawtom » sobota 06 paź 2018, 22:59

Jest już w necie konfigurator do 1250?
Gdzie?
Yamaha VStar 1100 -> Yamaha Royal Star Venture -> HD Electra Glide -> R1200GSA LC -> K1600GT -> R1200RS -> R1200GS -> S1000XR + HusqTE630
Awatar użytkownika
sawtom
 
Posty: 2592
Rejestracja: czwartek 05 mar 2015, 09:56

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Grzeniu » niedziela 07 paź 2018, 08:04

bmw-motorrad.pl


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Grzegorz (Grzeniu)
BMW Klub Motocykle Polska
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzeniu
.
.
 
Posty: 1232
Rejestracja: środa 27 lip 2011, 18:54
Lokalizacja: mazowieckie,Wyszków

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: wieniek » niedziela 07 paź 2018, 08:14

Jeżeli mały kosztuje 88,to adv przekroczy magiczną setkę
Komar, Wsk, Jawa 350, Honda Shadow, GSX 650 F, R 1200 RT , R 1200 GS ,KTM1090r
Awatar użytkownika
wieniek
 
Posty: 2607
Rejestracja: wtorek 04 mar 2014, 16:04
Lokalizacja: Kozłów, małopolskie

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: arqs » niedziela 07 paź 2018, 08:57

W Liberty w Warszawie tez już jest.

Wizualnie wyglada identycznie jak 1200 A.D. 2018. Trzeba było podgonić uciekającą mocą i pojemnością konkurencje. Cena pewnie tez poszła do góry. Jestem zawiedziony.
Awatar użytkownika
arqs
 
Posty: 256
Rejestracja: sobota 09 sty 2016, 20:16
Lokalizacja: Łódź

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Grzeniu » niedziela 07 paź 2018, 09:17

Cena mniej więcej ta sama.

1200 2018 - podstawa 64800 (+2480)
1250 2019 - podstawa 68500
ale
1250 2019 ma w standardzie connectivity - w starym za dopłatą 2480pln.
Sumarycznie różnica pomiędzy modelami w podstawie to 1220plnów.
W/g mnie do zaakceptowania :)
Grzegorz (Grzeniu)
BMW Klub Motocykle Polska
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzeniu
.
.
 
Posty: 1232
Rejestracja: środa 27 lip 2011, 18:54
Lokalizacja: mazowieckie,Wyszków

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Bilobil » niedziela 07 paź 2018, 12:22

A kiedy będzie dostępny duży 1250 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Bilobil
 
Posty: 75
Rejestracja: czwartek 13 lip 2017, 13:30

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Grzeniu » niedziela 07 paź 2018, 12:33

Mam sprzeczne informacje ale obstawiam listopad/grudzien
Grzegorz (Grzeniu)
BMW Klub Motocykle Polska
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzeniu
.
.
 
Posty: 1232
Rejestracja: środa 27 lip 2011, 18:54
Lokalizacja: mazowieckie,Wyszków

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Waldemar Pawlonka » sobota 13 paź 2018, 13:41

Właśnie wróciłem z jazdy testowej .
Model HP.
Robi wrażenie sam wygląd. Malowanie + złote felgi. Cieszy oko.
Kanapa jednoosobowa ,cienka ale wygodna. Zamontowany tłumik Akrapovic ładnie brzmi (dla mnie trochę za głośny)
Wyświetlacz TFT w pełnym słońcu daje radę :good
Zawieszenie z ESA adaptacyjną (działa rewelacyjnie ) taką samą jak w ostatnim wpuście 1200.
Ciekawostka - przednie hamulce Heyes ( tak to ta słynna firma od hamulców rowerowych)
Tył pozostał Brembo.
Byłem ciekaw jak Heyes sobie radzi w motocyklu i zaskoczenie na plus. Bardzo dobrze dozowalny (klamka od początku twarda ) i odnoszę wrażenie że działa skuteczniej niż Brembo.
Największa zmiana to oczywiście silnik.Pamiętam pierwsze spotkanie z "wodnikiem szuwarkiem". Klekotał okrutnie tak jakby ktoś nasypał do środka torebkę śrubek :smile
Silnik 1250 pracuje o wiele kulturalniej. Prawie jak olejak :good
Nie będę się rozpisywał o tym jak działa system zmiennych krzywek bo to już było. Mogę napisać o odczuciach w czasie jazdy.
Elastyczność tego silnika mnie powaliła :claping
Dość powiedzieć że na każdym biegu motocykl od 2000 obrotów zabiera się ochoczo do pracy. Na 6 biegu 2000 obrotów to 60 km/h.
Nie trzeba redukować aby skutecznie przyspieszyć. A redukuje się bardzo przyjemnie. Nie wiem czy skrzynia była zmieniana ale pracuje o wiele bardziej miękko i cicho niż w 1200LC ( może to zasługa quick shiftera).
W modelu HP jest mała szyba (taka jak w modelu Rallye 1200). O dziwo do 150 km/h daje radę ( mam 176 cm wzrostu). Przy obniżonej do samego dołu fajnie jest do 80 km/h.
Jak dla mnie jest to rewolucyjna zmiana.
Mocy jest wystarczająco dużo ( śmiem twierdzić że jeździ lepiej niż 1000XR a to zasługa dużej ilości"niutków" i tego że już przy 2000 obr/min mamy do dyspozycji 100 Km)
pzdr WP
BMW Klub Polska Motocykle
karta członkowska nr 0110

Obrazek
R 1200 GS
Honda XBR 500 S
K 1200 GT
Awatar użytkownika
Waldemar Pawlonka
 
Posty: 1797
Rejestracja: poniedziałek 23 cze 2008, 11:03
Lokalizacja: Kielce

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: aadamuss » sobota 13 paź 2018, 20:21

Czy skrzynia może być inna niż w poprzednim ? Chodzi mi o obroty na ostatnim biegu - czasami szukam siódemki :-)

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
aadamuss
 
Posty: 878
Rejestracja: poniedziałek 09 lis 2015, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Darecki » sobota 13 paź 2018, 21:37

aadamuss pisze:Czy skrzynia może być inna niż w poprzednim ? Chodzi mi o obroty na ostatnim biegu - czasami szukam siódemki :-)

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Ja mam olejaka i też myślę ,że przydała by się siódemka :lol:
darecki R1200 gs
virago 750,bmw r1150 RT,bmw r1200 RT,bmw r1200 GS,bmw r1200 ADV
Awatar użytkownika
Darecki
 
Posty: 747
Rejestracja: piątek 22 lis 2013, 15:39
Lokalizacja: wroclaw

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: prostyelektryk » poniedziałek 15 paź 2018, 08:02

Waldemar Pawlonka pisze:...A redukuje się bardzo przyjemnie. Nie wiem czy skrzynia była zmieniana ale pracuje o wiele bardziej miękko i cicho niż w 1200LC ( może to zasługa quick shiftera).

BMW zmieniło dość istotnie skrzynię biegów w modelu 2018. Produkcja od połowy 2017.
prostyelektryk
 
Posty: 47
Rejestracja: sobota 14 lip 2018, 19:05

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Waldemar Pawlonka » poniedziałek 15 paź 2018, 08:58

To czuć :good
Wcześniej jeździłem motocyklami sprzed 2017.
pzdr WP
BMW Klub Polska Motocykle
karta członkowska nr 0110

Obrazek
R 1200 GS
Honda XBR 500 S
K 1200 GT
Awatar użytkownika
Waldemar Pawlonka
 
Posty: 1797
Rejestracja: poniedziałek 23 cze 2008, 11:03
Lokalizacja: Kielce

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: ciaciale » poniedziałek 15 paź 2018, 16:14

Zazdroszczę!!!
A gdzie można się umówić na jazdę próbną. Na stronie Inchcape jest to jeszcze nie dostępne.
Olek
Było: Yamaha XJ 600 Diversion, Honda CBF 600
Jest: SHL Gazela, Honda VFR 800, BMW R1200 GS LC
Awatar użytkownika
ciaciale
 
Posty: 292
Rejestracja: środa 16 paź 2013, 21:10
Lokalizacja: Radonie k. Grodziska Mazowieckiego

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Waldemar Pawlonka » wtorek 16 paź 2018, 09:54

Korzystałem z uprzejmości ZK Motors w Kielcach (motocykl miał 6 km na liczniku :biggrin toteż używałem go bardzo delikatnie).
Teraz powinien być również dostępny w ZK Motors Radom.
pzdr WP
BMW Klub Polska Motocykle
karta członkowska nr 0110

Obrazek
R 1200 GS
Honda XBR 500 S
K 1200 GT
Awatar użytkownika
Waldemar Pawlonka
 
Posty: 1797
Rejestracja: poniedziałek 23 cze 2008, 11:03
Lokalizacja: Kielce

Re: Technical details of the 2019 134bhp BMW R1250GS and R12

Postautor: Kocyk08 » środa 31 paź 2018, 01:36

IMG_0900.JPG
IMG_0900.JPG (48.52 KiB) Przeglądany 215 razy
Pochwalę się moimi wrażeniami z jazdy R1200 GS HP niestety w wersji bez akrapa...

A więc słów kilka...
Motocykl z wyglądu jest w tym malowaniu kozacki i trzeba przyznać nie pierwszy raz ta kolorystyka w pojazdach BMW wypada super, jeśli chodzi o body to w zasadzie nic się nie zminiło no może poza standardowym wyświetlaczem TFT ale to już było w zeszłym roku w opcji.
IMG_0905.JPG
IMG_0905.JPG (51.46 KiB) Przeglądany 215 razy


no dobra już pooglądaliśmy jest git no to teraz kilka słów o tym jak to jeździ

Nowy zawias robi świetną robotę, jest dużo sztywniejszy od poprzednika na asfalcie naprawdę daje to uczucie pełnej kontroli i zakręty połykają się same idzie jak po sznurku nie żeby w poprzedniku było słabo tyle tylko że tu jest jeszcze lepiej, pozostało w tym wypadku pytanie czy to dobrze dla zdolności poza asfaltowej tego motocykla, niestety 300 km nalotu i nieszczególna pogoda i godzina mojego wypadu nie dały mi tego sprawdzić.

hamulce :
przód mimo zmiany fabryki dalej jest naprawdę dobry i nie odczułem słabości czy znaczącej różnicy - dobra robota
tył. mam wrażenie, że tu się jakoś wiecej zminiło i choć to dalej brembo to czuje jakby lepiej to hamowało

no i najważniejsze silnik:
Panowie dla wszystkich lubiących duże cycki jest dobra informacja są wieksze niż w poprzednim modelu i to widać na pierwszy rzut oka, w jeździe nie przeszkadza to najważniejsze
slink zdecydowanie zyskał na kulturze pracy no i jest minej głośny nie wiem jak to wygląda z puszką od akrapa ale seria dzwiękiem nie powala ale moim zdaniem poprzednik miał to samo więc u siebie mam akrapa i jestem zadowolony ale nazwałbym to indywidualnymi preferencjami.
Wrażenia z jazdy z tym silnikiem pomiędzy nogami są niesamowite na papierze to nie wygląda ale na drodze to jest nowa jakość, przeskok jest mega odczuwalny, motocykl zbiera się od samego dołu i nie brakuje mu siły w zasadzie nigdy, dynamika jazdy i elastyczność wzrosły bardzo odczuwalnie. Sprowadza się to do tego, że many w zasadzie automat lub działamy na drodze w ten sposób, że tam gdzie do tej port nie zabieraliśmy się za wyprzedzanie tu robimy to z dużym zapasem a sam motocykl nas do tego zachęca.
Zakręty pokonywane w poprzedniku na 2 biegu tu robimy na 3 i moto bez problemu odchodzi z niskich obrotów jak wściekłe naprawdę jest to coś zajefajnego dobra robota w BMW.
wnioski z tego takie - po co w ofercie BMW model XR1000 na półce ? można się zastanawiać i to mocno w codziennej jeździe GS może wygrywać te konfrontacje, a psikus jest jescze większy bo ten sam silnik trafił do RTka i to może być mocny rywal dla K16GT biorąc pod uwagę 54 kg różnicy w masie pojazdu ;-) coż ta bawaria nawyprawiała hehe
A no i ziomki od pomarańczy też raczej nie będą zadowoleni bo coś co było przewagą KTMa czyli poczucie wiekszej mocy i dynamiki właśnie przestało istnieć na papierze BMW jest nadal sporo słabsze ale na drodze...
podsumowując the kilkadziesiąt kliometrów z nowym bokserem jest naprawdę zajebiście
IMG_0898.jpg
IMG_0898.jpg (49.05 KiB) Przeglądany 215 razy
Awatar użytkownika
Kocyk08
 
Posty: 153
Rejestracja: wtorek 03 gru 2013, 22:49
Lokalizacja: reprezent Kato

Poprzednia

Wróć do Garaż - seria R

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości