zbigniew gołowicz pisze:Nalewa sie przez lejek a jak się trzęsą ręce to niech sie biora za robote po zwaleniu konika.
Oczywiscie można nawet założyć prezerwatywy na świeczkę dla bezpieczeństwa.
Docent pisze: Kup oryginalny korek, przewierć i wciśnij lejek.
zbigniew gołowicz pisze:Do czego ten lejek .
Nie używam go wiec coś chyba robię źle . Powiedzcie co dla nowicjusza.[emoji21]
Ok Erni zapierdalam [emoji16][emoji57]mlody_erni pisze:zbigniew gołowicz pisze:Do czego ten lejek .
Nie używam go wiec coś chyba robię źle . Powiedzcie co dla nowicjusza.[emoji21]
Najpierw do powitalni młody, potem pogadamy
![]()
Docent pisze:Rajder4- mam korki ale można je także kupić, nr 2 na rysunku![]()
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_1409
mlody_erni pisze:Mozna jeszcze wciskać płyn od dołu.
mave pisze:Podczas odpowietrzania miałeś wciśnięte tłoczki w zaciskach?
MarioSwd pisze:mave pisze:Podczas odpowietrzania miałeś wciśnięte tłoczki w zaciskach?
Tak miałem je wciśnięte, ale ma to jakieś znaczenie czy je` wciskam jak to mówi zresztą serwisówka czy zostawiłbym je "po staremu" dociśnięte do tarcz?. Dla samej wymiany płynu chyba to obojętne?
MarioSwd pisze:mave pisze:Podczas odpowietrzania miałeś wciśnięte tłoczki w zaciskach?
Tak miałem je wciśnięte, ale ma to jakieś znaczenie czy je` wciskam jak to mówi zresztą serwisówka czy zostawiłbym je "po staremu" dociśnięte do tarcz?. Dla samej wymiany płynu chyba to obojętne?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], sirturek i 3 gości