złącze OBD przez blutut

Sprawy nie związane z konkretnymi modelami...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » piątek 17 sie 2018, 09:01

Szaman pisze:
Sztylu, mi to wszystko już dawno działało w kodowaniu ZFE, z tym że nie zawsze (nie z każdym moto).
Teraz po aktualizacji pewnie już będzie ok (nadal nie mam czasu sprawdzić u siebie, za dużo roboty mam :roll: )
Z ciekawostek w ZFE można też "zamienić" czujnik paliwa z foliowego na pływak, aktywować kierunki LED (przód, tył, lub całość).
Można przełączyć lampy przednie, tak aby przy drogowych nie świeciły mijania.
Wcześniej wrzucałem zrzuty ekranu, 9 stron tego było dla ZFE w K25.

PS
Z jakiej publikacji masz te schematy :?:


Publikacja to Haynes (jak pisał niewiem) ale uwaga schematy są do mojego motocykla tzn. po 2010 r. po lifcie (wlew oleju z prawej strony), mogą być różnice do wcześniejszego modelu olejaka.
Ja także widziałem już to menu np. w K26 Erniego, ale teraz u siebie mam te opcje, co strasznie mnie ucieszyło :-)
Sugerujesz, że w K25 można zamienić linijkę paliwa na oryginalny pływak bez interfejsu Robo? Co z podłączeniem elektrycznym? To są te same wtyczki? Brak świateł mijania przy długich to jak dla mnie zbędny bajer, pewno "gdzieś tam" jest jakiś przepis, który tego wymaga...
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: Szaman » piątek 17 sie 2018, 16:36

sztylu pisze:Sugerujesz, że w K25 można zamienić linijkę paliwa na oryginalny pływak bez interfejsu Robo? Co z podłączeniem elektrycznym? To są te same wtyczki?

Nie wiem, trzeba by to sprawdzić. Połączenie elektryczne jest tak samo, taka sama wtyczka.
Wersja z listwą ma sygnał w środku (2 piny) a po zewnątrz grzałkę (2 zewnętrzne piny, o ile dobrze pamiętam), wersja z pływakiem ma tylko środkowe piny (tak samo jak dla listwy).
Trzeba by było załatwić oryginalny pływak ze starego rocznika, podpiąć go "na sucho", zmienić ustawienia w ZFE, poruszać pływakiem i sprawdzić czy to zadziała.
Włączałem kilka komputerów pokładowych (BC) w GS-ach z roczników 2005-2006, z pływakiem, i funkcje takie jak średnie zużycie paliwa czy zasięg na pozostałym paliwie działają, wcale nie musi być do tego listwa (kiedyś tak myślałem).

Podczepiłem dzisiaj Motoscana dop swojego GS-a i lipa, dalej nie działą kodowanie ZFE (mam wersję Basic).
Za to pojawiło mi się kodowanie w DWA/RDC, chyba z tysionc pincet ustawień, było tego ponad 25 ekranów, zrobiłem kilkanaście zrzutów (nie chciało mi się do końca :D )
Wklejam pierwsze 16, są ciekawe rzeczy tam :wink:
Załączniki
Screenshot_20180817-081519.png
Screenshot_20180817-081519.png (58.83 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081527.png
Screenshot_20180817-081527.png (64.08 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081534.png
Screenshot_20180817-081534.png (68.63 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081543.png
Screenshot_20180817-081543.png (62.13 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081550.png
Screenshot_20180817-081550.png (69.36 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081603.png
Screenshot_20180817-081603.png (67.67 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081612.png
Screenshot_20180817-081612.png (63.9 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081618.png
Screenshot_20180817-081618.png (69.31 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081624.png
Screenshot_20180817-081624.png (61.93 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081631.png
Screenshot_20180817-081631.png (55.29 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081637.png
Screenshot_20180817-081637.png (49.52 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081644.png
Screenshot_20180817-081644.png (53.58 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081651.png
Screenshot_20180817-081651.png (55.33 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081658.png
Screenshot_20180817-081658.png (49.91 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081704.png
Screenshot_20180817-081704.png (44.44 KiB) Przeglądany 672 razy
Screenshot_20180817-081709.png
Screenshot_20180817-081709.png (45.18 KiB) Przeglądany 672 razy
VS1400 R1150GS R1200GS
Nic nie jest tak proste, aby nie dało się popsuć.
https://www.bikepics.com/members/wieniek/
Awatar użytkownika
Szaman
 
Posty: 2039
Rejestracja: niedziela 18 paź 2015, 21:05
Lokalizacja: Mińsk Maz

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: 0xFF » piątek 17 sie 2018, 16:56

O, ciekawe, muszę się pobawić swoim alarmem.

Szkoda, że w motoscanie nie ma opcji zapisu ustawień do pliku txt, żeby mieć jakiś backup czy porównanie.
0xFF
 
Posty: 102
Rejestracja: sobota 03 mar 2018, 02:25
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » piątek 17 sie 2018, 18:00

v0.57 beta (xx.xx.2018)
ZFE BASIC i LOW: Skalibruj czujnik filmu czujnika zawartości zbiornika

Motoscan napisał, że 0,56 jest do high a 0,57 będzie do twojego :-)
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » piątek 17 sie 2018, 18:11

A czy ktos moglby mi tak łopatologicznie wytlumaczyc jak właczyc komputer pokladowy .Znalazlem i aktywowalem BC przez kodowanie w motoscanie ale chyba jeszcze powinienem gdzies aktywowac co ma byc na wyswietlaczu...bo nic sie u mnie sie nie zmieniło, z gory dziekuje i pozdro P.S.bmw k1200r
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: Szaman » piątek 17 sie 2018, 18:18

vmx pisze:A czy ktos moglby mi tak łopatologicznie wytlumaczyc jak właczyc komputer pokladowy .Znalazlem i aktywowalem BC przez kodowanie w motoscanie ale chyba jeszcze powinienem gdzies aktywowac co ma byc na wyswietlaczu...bo nic sie u mnie sie nie zmieniło, z gory dziekuje i pozdro P.S.bmw k1200r

BC działa tylko z wyświetlaczem nowego typu.
Co masz na wyświetlaczu zaraz po włączeniu zapłonu, jakaś animacja jest :?:

0xFF pisze:O, ciekawe, muszę się pobawić swoim alarmem.

Szkoda, że w motoscanie nie ma opcji zapisu ustawień do pliku txt, żeby mieć jakiś backup czy porównanie.

Backup robi się automatycznie, można przywrócić ustawienia do poprzednich (ale nie da rady podejrzeć tego pliku)

Pliki są w telefonie, w pamięci telefonu, w folderze Motoscan.
VS1400 R1150GS R1200GS
Nic nie jest tak proste, aby nie dało się popsuć.
https://www.bikepics.com/members/wieniek/
Awatar użytkownika
Szaman
 
Posty: 2039
Rejestracja: niedziela 18 paź 2015, 21:05
Lokalizacja: Mińsk Maz

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » piątek 17 sie 2018, 18:27

Mam napis,, BMW motorrad'' wiec lipa?
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: Szaman » piątek 17 sie 2018, 18:45

vmx pisze:Mam napis,, BMW motorrad'' wiec lipa?

I takie kropkowane tło, raster taki :?:
Jeśli tak, to stary wyświetlacz, nie odpalisz na tym BC :|
VS1400 R1150GS R1200GS
Nic nie jest tak proste, aby nie dało się popsuć.
https://www.bikepics.com/members/wieniek/
Awatar użytkownika
Szaman
 
Posty: 2039
Rejestracja: niedziela 18 paź 2015, 21:05
Lokalizacja: Mińsk Maz

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » piątek 17 sie 2018, 18:56

Mam tylko napis na tym samym tle co wszystko jest wyswietlane.Dodam ze jak zapale mi sie rezerwa to pokazuje mi ilosc kilometrow jakie moge zrobic na pozostalym paliwie
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » sobota 18 sie 2018, 13:55

U mnie BC nie da sie aktywowac (widocznie stary wyswietlacz) Piszecie cos o resecie esa ( gdzie jest taka opcja?) Bo u mnie jakas slaba roznica miedzy trybami comfort,normal,sport .W ZFE jest u mnie nieaktywna ,,ESA WITH HALL SENSOR,, co to jest?
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » sobota 18 sie 2018, 21:20

vmx pisze:U mnie BC nie da sie aktywowac (widocznie stary wyswietlacz) Piszecie cos o resecie esa ( gdzie jest taka opcja?) Bo u mnie jakas slaba roznica miedzy trybami comfort,normal,sport .W ZFE jest u mnie nieaktywna ,,ESA WITH HALL SENSOR,, co to jest?


Teraz to będzie zagwozdka jak tak "kazdy ... na swój strój" będzie zmieniał kodowania . Trzeba chyba archiwizować kodowania fabryczne bo się przydadzą jak się trafi moto od grzebaka.

Kolego VMX nie napiszę Ci co to jest bo to będzie za proste i zaraz zapomnisz.
Odpowiedz sobie na pytanie jak podnoszenie amortyzatora kontroluje realizację podnoszenia , Dla ułatwienia podam że są dwa sposoby Nowszy stosowany do teraz i starszy bardzo krótko stosowany i najczęściej w RT.
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » sobota 18 sie 2018, 23:43

motoscan wykonuje backup ustawień automatycznie przy każdej zmianie, bez pytania, można sobie wrócić do ustawień sprzed kilku miesięcy... na szczęście :-)
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » niedziela 19 sie 2018, 07:13

sztylu pisze:motoscan wykonuje backup ustawień automatycznie przy każdej zmianie, bez pytania, można sobie wrócić do ustawień sprzed kilku miesięcy... na szczęście :-)
Gorzej jak moto zmieni właściciela
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: Tank » niedziela 19 sie 2018, 09:13

Gorzej dla kogo? Jezeli bedzie napsute, to moto się nie sprzeda, a jezeli sprzeda, to za tansze pieniądze- zysk dla nabywcy., ew sprzedający wroci do ustawien fabrycznych. Fachowiec sobie z softem poradzi i tez zarobi. Niezadowolonych tu nie będzie.
Inna rzecz, mam pewnosc, ze w obecnych informatycznych czasach wieksza ilosc uzytkownikow jest w stanie sprawniej poradzic sobie z upgradem softu niz np. wymianą opony.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Obrazek It's a Long Way to Tipperary...
Awatar użytkownika
Tank
 
Posty: 12754
Rejestracja: sobota 04 gru 2010, 17:05
Lokalizacja: Zgierz

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » niedziela 19 sie 2018, 11:24

Tank pisze:Gorzej dla kogo? Jezeli bedzie napsute, to moto się nie sprzeda, a jezeli sprzeda, to za tansze pieniądze- zysk dla nabywcy., ew sprzedający wroci do ustawien fabrycznych. Fachowiec sobie z softem poradzi i tez zarobi. Niezadowolonych tu nie będzie.
Inna rzecz, mam pewnosc, ze w obecnych informatycznych czasach wieksza ilosc uzytkownikow jest w stanie sprawniej poradzic sobie z upgradem softu niz np. wymianą opony.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Oby tak było. Ale czy tak jest .
Nieraz z wymiana licznika jest problem i to dla nieprzecietniaków. [emoji57]
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » niedziela 19 sie 2018, 16:03

Powiem także, że jak ktoś namiesza, to za pomocą ISTA P można dokonać aktualizacji softu (sprawdzone na zegarach, na ZFE nie) i ustawienia wracają do pierwotnych fabrycznie, takich jak po wyjechaniu z fabryki. Nawet jeżeli zostały wprogramowane RDC to po tej aktualizacji mieć ich nie będziesz i trzeba ponownie dokonać ustawień.
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » niedziela 19 sie 2018, 18:30

[quote="zbigniew gołowicz".

Kolego VMX nie napiszę Ci co to jest bo to będzie za proste i zaraz zapomnisz.
Odpowiedz sobie na pytanie jak podnoszenie amortyzatora kontroluje realizację podnoszenia , Dla ułatwienia podam że są dwa sposoby Nowszy stosowany do teraz i starszy bardzo krótko stosowany i najczęściej w RT.[/quote]


Dzieki za odpowiedz ale jak napisalem ze mam problem z trybami sport,normal,comfort Ustawienia obciazenia/wysokosci (solo/z bagazem\z pasazerem) dzialaja ok.
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: 0xFF » niedziela 19 sie 2018, 19:28

vmx pisze:Dzieki za odpowiedz ale jak napisalem ze mam problem z trybami sport,normal,comfort Ustawienia obciazenia/wysokosci (solo/z bagazem\z pasazerem) dzialaja ok.


Czyli nie działa zmiana tłumienia. Może silniczek krokowy w amortyzatorze jest zablokowany, a może amortyzator już jest zużyty i nie zapewnia odpowiedniego tłumienia.
0xFF
 
Posty: 102
Rejestracja: sobota 03 mar 2018, 02:25
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » niedziela 19 sie 2018, 19:49

Pytanie zadane przez Ciebie brzmiało
"W ZFE jest u mnie nieaktywna ,,ESA WITH HALL SENSOR,, co to jest?"
Na nie odpowiedziałem .
Do tematu braku tłumienia nie odnosiła sie moja informacja
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » niedziela 19 sie 2018, 19:57

sztylu pisze:Powiem także, że jak ktoś namiesza, to za pomocą ISTA P można dokonać aktualizacji softu (sprawdzone na zegarach, na ZFE nie) i ustawienia wracają do pierwotnych fabrycznie, takich jak po wyjechaniu z fabryki. Nawet jeżeli zostały wprogramowane RDC to po tej aktualizacji mieć ich nie będziesz i trzeba ponownie dokonać ustawień.
Bo nie wprowadzone kody FA.
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » niedziela 19 sie 2018, 20:01

vmx pisze:Dzieki za odpowiedz ale jak napisalem ze mam problem z trybami sport,normal,comfort Ustawienia obciazenia/wysokosci (solo/z bagazem\z pasazerem) dzialaja ok.


A jak się to objawia? Zmienia ci ustawienia na zegarach ale nie odczuwasz różnicy, czy nic się nie dzieje? Zmiany nie widać na zegarach?
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: szymon » niedziela 19 sie 2018, 20:02

sztylu pisze:Powiem także, że jak ktoś namiesza, to za pomocą ISTA P można dokonać aktualizacji softu (sprawdzone na zegarach, na ZFE nie) i ustawienia wracają do pierwotnych fabrycznie, takich jak po wyjechaniu z fabryki. Nawet jeżeli zostały wprogramowane RDC to po tej aktualizacji mieć ich nie będziesz i trzeba ponownie dokonać ustawień.


zbigniew gołowicz pisze:Bo nie wprowadzone kody FA.


ISTA P na podstawie VIN'u i wgranych opcji doposażenia (FA) przywróci stan fabryczny we wszystkich modułach jakie się wskaże do kodowania. Nie trzeba programować. W ISTA kodowanie to ustawianie opcji wyposażenia, a programowanie to aktualizacja firmware ;) Z tym, że on z automatu po programowaniu koduje i przywraca stan fabryczny, czasem więcej niż jednego modułu..
BMW R 1200 R, 2012 r.
Awatar użytkownika
szymon
 
Posty: 138
Rejestracja: niedziela 15 paź 2017, 19:04
Lokalizacja: Zawiercie

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » niedziela 19 sie 2018, 21:51

... a ponieważ motoscan może namieszać jedynie w BN 2000 to wszystko w prosty sposób jest do przywrócenia interfejsem za 50 zł i softem zmodyfikowanym przez "przyjaciół" z byłego ZSRR :-)
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » niedziela 19 sie 2018, 22:37

Zmiany na wyswietlaczu widac ale zadnej roznicy miedzy trybami sport/normal/comfort wydaje mi sie ze jest caly czas normal lub comfort ( takiego kupilem)
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » poniedziałek 20 sie 2018, 08:20

Zmiany sa dość delikatne wiec moze tak sie wydawać.
Oczywiscie moze to byc uszkodzenie amortyzatora które objawia sie ni przedstawieniem bajpasu mimo pracy silnika krokowego. Spadek ciśnienia przez uszkodzenie przepony.
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: sztylu » poniedziałek 20 sie 2018, 08:23

Jest procedura kalibracji ESA (ista) może by pomogło?
...jeszcze nie jedną paranoje przyjdzie nam przeżyć i robić swoje!
BMW R 1200R Classic z 2011 r.
Awatar użytkownika
sztylu
 
Posty: 3184
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » poniedziałek 20 sie 2018, 14:08

sztylu pisze:Jest procedura kalibracji ESA (ista) może by pomogło?
Kalibracja dotyczy naciągu sprężyny jezeli pozycjonowanie jest czujnikiem halla.
Silnik od tłumienia kalibruje sie sam.
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: vmx » poniedziałek 20 sie 2018, 16:06

zbigniew gołowicz pisze:
sztylu pisze:Jest procedura kalibracji ESA (ista) może by pomogło?
Kalibracja dotyczy naciągu sprężyny jezeli pozycjonowanie jest czujnikiem halla.
Silnik od tłumienia kalibruje sie sam.

Wiec jezeli mam w ZFE ,,deactive ESA WITH HALL SENSOR" to rozumiem ze tak powinno zostac (naciag sprezyny dziala u mnie poprawnie) A z ciekawosci zapytam: jaki jest drugi sposób pozycjonowania (jezeli nie czujnikiem halla) ?
P.S. Jezeli chodzi o namieszanie przez kodowanie to ja narazie nic nie zmieniłem bo po nieudanych probach robie backupa :)
vmx
 
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 wrz 2017, 20:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: 0xFF » poniedziałek 20 sie 2018, 20:02

Sądzę, że potencjometr - tyle wnioskuję patrząc w schemat.

W każdym razie zmiana kodowania tej wartości może jedynie przynieść ogólne "niedziałanie" ;-)
0xFF
 
Posty: 102
Rejestracja: sobota 03 mar 2018, 02:25
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: złącze OBD przez blutut

Postautor: zbigniew gołowicz » poniedziałek 20 sie 2018, 20:05

0xFF pisze:Sądzę, że potencjometr - tyle wnioskuję patrząc w schemat.

W każdym razie zmiana kodowania tej wartości może jedynie przynieść ogólne "niedziałanie" ;-)
Dokladnie potencjometr i dlatego nie jest potrzebna jest kalibracja. To jest odpowiedz na moje wcześniejsze pytanie
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5121
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

PoprzedniaNastępna

Wróć do Garaż ogólny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości