Suspension do X .

Sprawy techniczne związane z modelami serii F, czyli maszyny jedno i dwucylindrowe (rzędowe) - S, R, ST, GS, CS, X, XChallenge, XCountry, XMoto...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Suspension do X .

Postautor: Robas » niedziela 25 mar 2018, 20:18

HEJ . Stanąłem przed wyzwaniem zmiany amora w x bo już wszystko co było zamontowane z tyłu zostało wytrawne przez koło. Prosze o radę co by można było włożyć aby w koszty nadmierne nie popaść. Damper z Hyperpro to 3 tys szukam alternatywy [emoji765][emoji765][emoji765]. Dziki za podpowiedzi !!!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: BMW-YES-YES! » niedziela 25 mar 2018, 21:16

Robas pisze:HEJ . Stanąłem przed wyzwaniem zmiany amora w x bo już wszystko co było zamontowane z tyłu zostało wytrawne przez koło. Prosze o radę co by można było włożyć aby w koszty nadmierne nie popaść. Damper z Hyperpro to 3 tys szukam alternatywy [emoji765][emoji765][emoji765]. Dziki za podpowiedzi !!!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Spoko - nie bądź taki Dziki, nie wszystko stracone, pociesz się tym że przynajmniej koło masz w motku wytrawne... :haha :haha :yahooo
"Z każdym dniem rośnie liczba tych, których-aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści - musisz całować w doopę i zapalać im szabasowe świece." "By dowiedzieć się kto wami rządzi sprawdźcie kogo nie wolno wam krytykować”!Voltaire
Awatar użytkownika
BMW-YES-YES!
 
Posty: 5111
Rejestracja: piątek 04 wrz 2009, 19:45
Lokalizacja: R1100R, 2 km od K10

Re: Suspension do X .

Postautor: tyran » niedziela 25 mar 2018, 21:54

Już 3000?
Rok temu kupowałem za 1600.
tyran
 
Posty: 10
Rejestracja: piątek 12 lut 2016, 02:58

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » niedziela 25 mar 2018, 22:21

tyran pisze:Już 3000?
Rok temu kupowałem za 1600.
A gdzie??

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: tyran » niedziela 25 mar 2018, 22:26

W Plazie. Przez pracownika.
Szukasz z pełną regulacją?
tyran
 
Posty: 10
Rejestracja: piątek 12 lut 2016, 02:58

Re: Suspension do X .

Postautor: Cezarus » niedziela 25 mar 2018, 22:31

Przód pełne Marzocchi i tył najlepsze Hyperpro (tańsze i lepsze od Ohlinsa) robi robotę w Xie. Są ludki , którzy zmieniają przód na WP43 , ale Miotacztruskawek sprowadził mnie na właściwe tory. Na korzyść Hyperpro przemawia możliwość regulacji tj. szybki i wolne dobicie oraz odbicia oraz bardzo tani fabryczny serwis.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Suspension do X .

Postautor: Cezarus » niedziela 25 mar 2018, 22:32

tyran pisze:W Plazie. Przez pracownika.
Szukasz z pełną regulacją?

Ten z pełną regulacją nie możliwe, że nawet w tym układzie kosztuje 1600.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Suspension do X .

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 26 mar 2018, 09:10

Cezarus pisze:Przód pełne Marzocchi i tył najlepsze Hyperpro (tańsze i lepsze od Ohlinsa) robi robotę w Xie. Są ludki , którzy zmieniają przód na WP43 , ale Miotacztruskawek sprowadził mnie na właściwe tory. Na korzyść Hyperpro przemawia możliwość regulacji tj. szybki i wolne dobicie oraz odbicia oraz bardzo tani fabryczny serwis.

He he... Ja tam napisałem, że podobno lepszy będzie Marcoch :wink: , a przynajmniej tak wynikało z rozmów ze znawcami :drinking .

A obok HypePro można jeszcze podpatrzeć Wilbersa. Działanie i jakość wykonania podobna, a cena czasem bywa korzystniejsza.
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 886
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » poniedziałek 26 mar 2018, 09:29

Hmm....1600 za hyper jest do akceptacji - czy któryś z Panów moze podrzuć konkret lub zamowic takie cudo w moim imieniu - przelew, kurier i drinking na Ukrainie:):)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: mjs » poniedziałek 26 mar 2018, 12:06

R1200GS ADV
Awatar użytkownika
mjs
.
.
 
Posty: 1276
Rejestracja: sobota 03 lis 2012, 15:00
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » poniedziałek 26 mar 2018, 12:12

Niestety też mailem ta ofertę ale na forum są czarodzieje co potrafią czarowac :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » poniedziałek 26 mar 2018, 20:57

BMW-YES-YES! pisze:
Robas pisze:HEJ . Stanąłem przed wyzwaniem zmiany amora w x bo już wszystko co było zamontowane z tyłu zostało wytrawne przez koło. Prosze o radę co by można było włożyć aby w koszty nadmierne nie popaść. Damper z Hyperpro to 3 tys szukam alternatywy [emoji765][emoji765][emoji765]. Dziki za podpowiedzi !!!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Spoko - nie bądź taki Dziki, nie wszystko stracone, pociesz się tym że przynajmniej koło masz w motku wytrawne... :haha :haha :yahooo
No jestem , jestem ale domowe kocury tego nie poznają [emoji1][emoji1][emoji6][emoji6]

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » poniedziałek 26 mar 2018, 20:59

Czy ktos z Wacpanow wie jakie ciśnienie w podstawowym amorku tylnym Continental ??? Zrobiłem zmianę:) a stary poszedł do Zbycha na warsztat:)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: dakarowy » poniedziałek 26 mar 2018, 21:02

Między 7 a 10 atm. w zależności od potrzeb.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
dakarowy
 
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 16 sie 2011, 21:07
Lokalizacja: pomorskie

Re: Suspension do X .

Postautor: aadamuss » poniedziałek 26 mar 2018, 21:30

Ja mam 5 - powyżej za twardo dla mnie :-)

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
aadamuss
 
Posty: 855
Rejestracja: poniedziałek 09 lis 2015, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » poniedziałek 26 mar 2018, 21:48

aadamuss pisze:Ja mam 5 - powyżej za twardo dla mnie :-)

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Nabilem 1,3 wreszcie sięgam pełna stopa do ziemi [emoji23][emoji23][emoji23]

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: zbigniew gołowicz » wtorek 27 mar 2018, 05:48

Ciśnienie jest nieważne tak samo jak te ilości klików
SAG jest najważniejszy a dopiero później inne pierdy
Kużwa ile razy można o tym pisać :wink: :wink:
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5165
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: Cezarus » wtorek 27 mar 2018, 08:12

zbigniew gołowicz pisze:Ciśnienie jest nieważne tak samo jak te ilości klików
SAG jest najważniejszy a dopiero później inne pierdy
Kużwa ile razy można o tym pisać :wink: :wink:

Zbyszek .......oryginalnie w Xie jest poduszka powietrzna Continentala i tam SAG ustawia się "ciśnieniem" ;) powietrza.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Suspension do X .

Postautor: miotacztruskawek » wtorek 27 mar 2018, 14:05

A przód przerabiasz w oparciu o wkłady z tych lag...
https://m.olx.pl/oferta/zawieszenie-hus ... sKd9D.html
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 886
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Suspension do X .

Postautor: zbigniew gołowicz » wtorek 27 mar 2018, 14:51

Cezarus pisze:
zbigniew gołowicz pisze:Ciśnienie jest nieważne tak samo jak te ilości klików
SAG jest najważniejszy a dopiero później inne pierdy
Kużwa ile razy można o tym pisać :wink: :wink:

Zbyszek .......oryginalnie w Xie jest poduszka powietrzna Continentala i tam SAG ustawia się "ciśnieniem" ;) powietrza.
Tak ale wartość jest nie istotna dla jednego np 5 bar dla drugiego 8.
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 5165
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: dakarowy » wtorek 27 mar 2018, 16:19

Ciśnienie, a raczej jego poziom, jest o tyle istotny, w tym przypadku, że od niego uzależniona jest wysokość siodła. A pracę amortyzatora reguluje się śrubką u dołu. To tak najprościej, nie zagłębiając się w szczegóły. "Mądry zrozumie, głupi pomyśli, że tak ma być", to tak bez urazy dla kogokolwiek. [emoji6]

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
dakarowy
 
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 16 sie 2011, 21:07
Lokalizacja: pomorskie

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » wtorek 27 mar 2018, 19:35

Cezarus pisze:
zbigniew gołowicz pisze:Ciśnienie jest nieważne tak samo jak te ilości klików
SAG jest najważniejszy a dopiero później inne pierdy
Kużwa ile razy można o tym pisać :wink: :wink:

Zbyszek .......oryginalnie w Xie jest poduszka powietrzna Continentala i tam SAG ustawia się "ciśnieniem" ;) powietrza.
Potwierdzam. W przypadku powietrznego jest ważne [emoji8][emoji8][emoji8]

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » wtorek 27 mar 2018, 19:38

miotacztruskawek pisze:A przód przerabiasz w oparciu o wkłady z tych lag...
https://m.olx.pl/oferta/zawieszenie-hus ... sKd9D.html
Fajne dzięki!!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » środa 28 mar 2018, 21:01

Dziś był test . Ciśnienie 6 bar nie bardzo pozwalało na jazdę ale jak zrobilismy 10 jest super. Zobaczymy jutro jak daje sobie radę na chopach .

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: wielebny67 » środa 28 mar 2018, 21:03

Robas pisze:Dziś był test . Ciśnienie 6 bar nie bardzo pozwalało na jazdę ale jak zrobilismy 10 jest super. Zobaczymy jutro jak daje sobie radę na chopach .

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ok 10 to taka norma w motocyklach [emoji16] troszke ostatnio rozkminiałem tylne zawiasy ale w lekkich enduro
Rzadko rozmawiam z absolwentami szkół wyższych,ale gdy mi się zdarzy najczęściej proszę o duże frytki :-)
Awatar użytkownika
wielebny67
 
Posty: 7458
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 20:31
Lokalizacja: lodz

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » czwartek 29 mar 2018, 22:58

wielebny67 pisze:
Robas pisze:Dziś był test . Ciśnienie 6 bar nie bardzo pozwalało na jazdę ale jak zrobilismy 10 jest super. Zobaczymy jutro jak daje sobie radę na chopach .

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ok 10 to taka norma w motocyklach [emoji16] troszke ostatnio rozkminiałem tylne zawiasy ale w lekkich enduro
To super !! Zboża się 4 edycja w nieznane - zarejestrujesz co żeś się nauczył!! Zapisy już są!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa

Re: Suspension do X .

Postautor: Robas » sobota 31 mar 2018, 22:56

10 bar. Utwardza dobrze zawis ale motek robi się wysoki ..Poza wysokim siodłem dla.mnie same plusy . Już wiem jak potrzebuje mieć zestrojony zawias. [emoji106][emoji106][emoji106]

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
K-1600 GTL / R-MZ 250 / R 1200 ADV / G 650 X CHALLANGE/
Awatar użytkownika
Robas
 
Posty: 484
Rejestracja: niedziela 21 cze 2015, 08:24
Lokalizacja: Legionowo/warszawa


Wróć do Garaż - seria F i G

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość