Ogłoszenie globalne

Korzystanie z BBCode dla YouTube.

1. Jeśli wklejacie cały adres kopiując go np. z paska adresu przeglądarki:
Kod: Zaznacz cały
[youtube]https://youtube.com/watch?v=ID_FILMU[/youtube]


2. Jeśli korzystacie z opcji "Udostępnij" pod filmem:
Kod: Zaznacz cały
[youtube-shared]https://youtu.be/ID_FILMU[/youtube-shared]


Wiem że mało elegancko, albowiem zmiana w kodzie jest "zbyt drastyczna", aby robić to w oryginalnym pliku systemu (będzie fakap przy aktualizacji), więc muszę napisać to w formie wtyczki ;) //programista

Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Sprawy techniczne związane z modelami serii F, czyli maszyny jedno i dwucylindrowe (rzędowe) - S, R, ST, GS, CS, X, XChallenge, XCountry, XMoto...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 13 lis 2017, 22:23

Jak chrom, to tylko pracujący w siłowniach chydraulicznych. Jutro zawiasy jadą do mojego guru... On mnie powie co dalej. Nowe rury z allegro ok 430-450pln za rure...
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 20 lis 2017, 13:34

Idzie nowy image :) . Jeszcze muszę tylko domontować osłony lag, ale to jak wrócą od fachowca :) . Coś czuję, że wyjdzie sztrucel jakich mało :haha
Załączniki
20171120_120919[1].jpg
20171120_120919[1].jpg (1.62 MiB) Przeglądany 3528 razy
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: okiec » poniedziałek 20 lis 2017, 15:31

wygląda obiecująco :cool
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1198
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Tank » poniedziałek 20 lis 2017, 17:12

Wydliminowales problem kiepskiego przedniego zawiasu i miękkiej obreczy za jednym zamachem.? ;) :)

Wysłane przy użyciu Tapatanka
Obrazek It's a Long Way to Tipperary...
Awatar użytkownika
Tank
 
Posty: 13238
Rejestracja: sobota 04 gru 2010, 17:05
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 20 lis 2017, 19:43

Tank pisze:Wydliminowales problem kiepskiego przedniego zawiasu i miękkiej obreczy za jednym zamachem.? ;) :)

Kiedy ani jednego, ani drugiego już dawno nie ma :wink: . Koła rozwaliłem daaaawno temu i są Excele, a zawias ze 2 lata jak jest zrobiony :) .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 18 gru 2017, 23:21

20171218_132828.jpg
Przewód przedniego hamulca przed zegarami
20171218_132828.jpg (1.11 MiB) Przeglądany 3411 razy
Tylni amortyzator po regeneracji z korekta na settingach, lagi wymienione, osłony goleni od KaTeeMa, choć muszę je lekko poprawić...
Generalnie jakoś to :) .
Załączniki
1.jpg
1.jpg (42.57 KiB) Przeglądany 3411 razy
2.jpg
2.jpg (51.77 KiB) Przeglądany 3411 razy
3.jpg
Widać prowadzenie przewodu hamulca
3.jpg (125.31 KiB) Przeglądany 3411 razy
20171218_132759.jpg
20171218_132759.jpg (1013.31 KiB) Przeglądany 3411 razy
20171218_132834.jpg
Oczko na przewód zrobione ze starej szprychy rowerowej
20171218_132834.jpg (1.56 MiB) Przeglądany 3411 razy
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Tank » wtorek 19 gru 2017, 07:19

Jakos stracil na uoku z tym blotnikiem...

Wysłane przy użyciu Tapatanka
Obrazek It's a Long Way to Tipperary...
Awatar użytkownika
Tank
 
Posty: 13238
Rejestracja: sobota 04 gru 2010, 17:05
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: okiec » wtorek 19 gru 2017, 09:33

moim zdaniem zyskał na uroku :good
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1198
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: aadamuss » wtorek 19 gru 2017, 09:53

Zaczął wyglądać jak poczciwy osiołek enduro :-) z lat 80-tych - jest ok :-) pozdr adam
Awatar użytkownika
aadamuss
 
Posty: 966
Rejestracja: poniedziałek 09 lis 2015, 23:13
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » wtorek 19 gru 2017, 12:12

Prawie jak Kaczor Duffy bez dzioba :haha

Obrazek
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 18 mar 2018, 18:11

No i stało się. Silnik mnie popadł w nałóg i rozpił się na potęgę. Kolejny miesiąc jak wychlał oliwę na suchy bagnet. Na dniach sprawdzę mu kompresję i chyba będę się dobierał do głowicy. Jeżeli to zawory, to wymienię uszczelniacze. Jak będzie to tandem tłoki, cylindry pierścienie to raczej trzeba będzie myśleć o nowym silniku... I zostanie już tylko VIN :roll: .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » niedziela 18 mar 2018, 18:41

Chyba nie ma sensu jak silniki są już za 2500 zł .
Cezarus
 
Posty: 2689
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: okiec » niedziela 18 mar 2018, 22:37

Miotacz jo się martwił co z Tobą, bo Cie dawno nie słyszalem tu. Widać długo problemów nie miałeś. Teraz problem przyszedł i się pojawiłeś :crazy
Dorób mu stały dozownik oliwy i będzie ok :rotfl :rotfl :rotfl
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1198
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 18 mar 2018, 23:08

Okiec, nie będę dokarmiał nałogowca :-P .

Cezarus, dochodzę też do tego wniosku. Zwłaszcza, że tu nie wyjmiesz cylindrów, więc do ewentualnego szlifu muszę rozebrać cały silnik, a wtedy dojdzie cala masa innych drobiazgów...
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » czwartek 12 kwie 2018, 21:42

Kolejnego takiego jubileuszu nie przewiduję, choć kto wie, co przyniesie przyszłość ;-) .

Obrazek

Niestety olej znika, a na łączeniu rur pojawia się sadza...

Obrazek

Więc i trzeba było zrobić kompresję... Z fabryki powinno być 15 Bar, poniżej 10 Bar silnik jest do zrobienia... A ja mam ...albo lepszy silnik, albo walnięty manometr :wink: .

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UuTXwcMtm4g&feature=youtu.be[/youtube]
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Kojot » czwartek 12 kwie 2018, 22:08

Jakiś ewenement :) Aż chciał "wyskoczyć z butów" :)
R1200GS K25 '08 + WR450F '03
Adventure is not defined by a place or a time, but an attitude.

...................N°432.....................
Obrazek
Awatar użytkownika
Kojot
 
Posty: 4009
Rejestracja: środa 17 maja 2017, 20:42
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 29 kwie 2018, 21:54

Chcąc podnieść moc, postanowiłem przerobić go na zweitakta. W końcu jak to mawiają "życie jest zbyt krótie, by czekać dwa obroty wału na jeden sów pracy" ;-) .
W każdym razie silnik już dodaje do paliwa odpowiednią dawkę oleju... Jak widać spaliny mają odpowiedni kolor i możecie wierzyć mojemu nosowi, że mają też piękny zapach jak z WueSki ;-) .

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pnlQq9izX4A&feature=youtu.be[/youtube]
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » czwartek 10 maja 2018, 09:21

Umarł król, niech żyje Król... 112 497 km

Obrazek

Silnik podmieniony. Zeszło 3 dni pacykowania w garażu po godzinach ;-) .

Obrazek

Kupiłem niekompletny. Wyszło taniej w zakupie, a brakujące graty i tak miałem na stanie :-) . Rocznik 2010 i ok 30-40Kkm.
Przy okazji trochę go przejrzałem. Ślizgi jak nowe, a łańcuch jeszcze "ciasny".

Obrazek

Obrazek

Miska była czysta

Obrazek

Alternator mój, przewijany ok 1,5 roku temu...

Obrazek

Chciałem dać na "nowych" przepustnicach, ale są tam drobne różnice w mocowaniu pancerza linki. Widać też lekko inny kształt bębna na który nawinięta jest linka. Na niskich obrotach jest mniej narowisty...

Obrazek

Po małych problemach uruchomieniowych udało się wyskoczyć przepłukać silnik (stał 2 lata bez oleju) i przedmuchać wtryski :-) . Zauważalnie ma więcej mocy i o wiele precyzyjniejszą skrzynię biegów :-D .

Obrazek

Obrazek

Obrazek
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 903
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Kojot » czwartek 10 maja 2018, 21:12

No to niech służy dzielnie :)
R1200GS K25 '08 + WR450F '03
Adventure is not defined by a place or a time, but an attitude.

...................N°432.....................
Obrazek
Awatar użytkownika
Kojot
 
Posty: 4009
Rejestracja: środa 17 maja 2017, 20:42
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Poprzednia

Wróć do Garaż - seria F i G

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości