Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Sprawy techniczne związane z modelami serii F, czyli maszyny jedno i dwucylindrowe (rzędowe) - S, R, ST, GS, CS, X, XChallenge, XCountry, XMoto...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » sobota 14 paź 2017, 22:22

Ostatnio zaśmiecałem okiecowi jego temat o iXsie, to widać czas założyć swój :) .

Więc w 2008r. wyjechał sobie z fabryki F800GS. Jak w temacie, z tego co zrobili niemiaszki został mniej więcej silnik i VIN :drinking . Ale po kolei.

Kupiony na wyspach, do Polski przyjeżdża na początku 2012r. Sezon 2012 jeździ gdzieś na Podkarpaciu, na sezon 2013 przeprowadza się w Pomorskie, by w listopadzie trafić do mnie. W zestawie jest cała masa bajerów. Stan licznika 26 tyś mil. Oczywiście zaraz po kupnie dostaję kontynentalną lampę i przerabiam kompa na kilometry.

Obrazek

W zestawie min najlepsze wg mnie gmole Givi TN690/Kappa KN690 . Na fotce po autostradowym szlifie ze 100km/h .
Obrazek

Pierwsze kilometry dosyć poprawne. Z grubsza oleje filtry i klocki. Te mniej poprawne, to zajechałem brudem silnik na wentylatorze.
Obrazek

Wstawiam afrykański, który działa do dziś.
Obrazek

Przy tej okazji wychodzi na jaw też, że mam urwane mocowanie chłodnicy. Na szczęście do pospawania.
Obrazek

Niestety sierpień 2014, na polu wyrywam kamień z ziemi kosztem obu obręczy...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

I tu niestety popełniam gruby błąd. Wprawdzie Excele, ale fabryczny rozmiar :? .

Obrazek

Kwiecień 2015, 59Kkm, odmawia współpracy skrzynia biegów. Okazało się, że wybierak obracający wałkiem zmiany biegów zrobił się rombem zamiast trzymać wymiar trapezu.
Obrazek

Przy tej okazji okazuje się też, że sprężyny sprzęgła są już za krótkie.
Obrazek

Maj 2015r. ok 62Kkm. Alternator odmawia współpracy.
Obrazek

Lipiec 2015 63Kkm, daje o sobie znać pompa paliwa... A właściwie po angielsku próbuje się wymigać od działania. Zamówiłem tą od Astry G, przysłali od Passeratiego B4, ważne, że działa.

Po tej fatalnej serii miłość do tego wynalazka mi stygnie. Dosiadam się do iXa

, przymierzam się do 990ADV
Obrazek

ale nic mi nie pasuje. Podczas kilku prób sprzedaży uświadamiam sobie, że normalnych pieniędzy też za niego już nie dostanę. Zimą 2015-2016 zaczyna się lifting, po którym nic już nie będzie takie samo :cool . Rzepak dostaje u mnie dożywocie.

Najpierw rozbiórka i gruntowny przegląd...
Obrazek

Potem na stół operacyjny trafia przedni zawias. Zakładam tam "pełnego Marcocha". Zwiększam skok do 250mm i jest moc.
Obrazek

Niestety to sprawia, że na tym wynalazku nie da się jeździć. Przód się prowadzi jak panna z dobrego domu, a tył nie nadąża i lata ciągle pół metra nad ziemią. Wpada więc Wilbers z pełną regulacją.
Obrazek

Do zestawu wpadają nowe obręcze. Przód dalej 21", ale wąski 1,85", a na tyl 18" i też wąsko 2,5".
Obrazek

Dopełnieniem jest wywalona jedna tarcza z przodu.
Obrazek

Wymagało to zmiany pompy hamulca z oryginalnych 15mm na 1/2'. Podeszło coś od starej Tenerki.
Obrazek

Ta zima wymusiła też zmianę łańcucha rozrządu. Wpada D.I.D.. Przebieg 75Kkm.

Niestety zmiana dampera otworzyła kolejną puszkę pandory. Górne mocowanie amortyzatora :!: .
Obrazek

Wojna chyba wygrana, choć mam w zanadrzu jeszcze jeden patent...
Obrazek

Wrzesień 2016, przebieg 89Kkm drugie przewijanie alternatora.
Obrazek

Styczeń 2017 przebieg 92Kkm zaczynają szwankować wolne obroty. Tzn silnik gaśnie jak nie ma gazu. Kalibracja wolnych obrotów pokazuje...że nie ma łączności z zaworem wolnych obrotów. Wypięła się wtyczka.

Kwiecień 2017, 93Kkm wpada amor skrętu.
Obrazek

Lipiec 2017 przebieg 96Kkm rozwalam trzpień trzymający w ryzach wybierak wałka zmiany biegów...
Obrazek
Co na szczęście udało się zaspawać...
Obrazek

Wymusiło to czyszczenie miski, w której trochę syfu się naszło...
Obrazek
Obrazek


Co by nie gadać o maszynie trochę ze mną pojeździła.

Jest znana na Poligonie Drawskim
Obrazek

Podlasiu
Obrazek

Wilkowyjach
Obrazek

Nad Bugiem
Obrazek

W Szczebrzeszynie
Obrazek

Pod cmentarzem Orląt Lwowskich
Obrazek

W Bieszczadzkiej Przystanie Motocyklowej
Obrazek

Miejscu wypadku kolejowego pod Szczekocinami
Obrazek

W Murmańsku
Obrazek

Pod domem Czesia Niemena
Obrazek

U Mickiewicza
Obrazek

I Kościuszki
Obrazek

W Mińsku
Obrazek

I na Ukrainie
Obrazek

Finalnie jakiś czas temu był mały jubileusz
Obrazek.

Kolejne kilometry nam ciągle idą, a na tą zimę planuje kolejne przeróbki i modyfikacje :) .
Ostatnio zmieniony niedziela 15 paź 2017, 10:11 przez miotacztruskawek, łącznie zmieniany 3 razy
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: mony » sobota 14 paź 2017, 22:34

no tak ... a w Krużewnikach nie był , a ... ?
mony
mony
 
Posty: 794
Rejestracja: niedziela 29 sty 2012, 23:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: aadamuss » sobota 14 paź 2017, 22:37

Czy waga Moto spada czy rośnie?Pozdr Adam

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
aadamuss
 
Posty: 855
Rejestracja: poniedziałek 09 lis 2015, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » sobota 14 paź 2017, 22:51

mony pisze:no tak ... a w Krużewnikach nie był , a ... ?

W Lubomierzu tak :yahooo , choć nie Rzepakiem :wink: .

aadamuss pisze:Czy waga Moto spada czy rośnie?Pozdr Adam

Po prawdzie nie sprawdzałem, ale zakładam, że trzyma się na poziomie 200-210kg po zatankowaniu. Korci mnie zważyć, może podjadę kiedyś na jakiś złom :) . W każdym razie przeróbka zawiasów dała mu sporego kopa :crazy .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » niedziela 15 paź 2017, 00:38

Konkret opis [emoji3] wypada życzyć dalszych przeróbek i nowych przygód na wyprawach .
Ps. Według mnie masz najlepiej przerobioną 800 w Polsce .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 15 paź 2017, 09:00

Cezarus pisze:Ps. Według mnie masz najlepiej przerobioną 800 w Polsce .

Widać nie poznałeś Kugiego :wink: . Jego 800 nie jest tak zajechana i modyfikacje nie były robione na sznurówkę i gumę do żucia :rotfl . Ani nawet diaksem i scyzorykiem :) .

Obrazek
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » niedziela 15 paź 2017, 09:21

Twój mi się bardziej podoba ....tym bardziej , że też miałem na swej drodze "rzepakowy" epizod :) , ale ja skończyłem na przednim zawieszeniu , a nie doszedłem do etapu cięcia :) . Mój żółtek jeździł w Białej Podlaskiej , a teraz w Warszawie.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 15 paź 2017, 20:56

No jak nie przerobisz tego wynalazka, to jest taki sobie... Za to po zrobieniu zawiasów jest niezła petarda :dance . Na Zakarpaciu w lipcu wjeżdżał wyżej niż 950SE :!: . Generalnie w niektórych sytuacjach jest potencjał :) .

W każdym razie na najbliższy czas przerabiam przód. Pozbywam się tego gejesowskiego dzioba na rzecz klasycznego błotnika enduro. Takowy jest już w zasobach, tylko do oklejenia na żółto. Wymusza to zrobienie porządku z przewodem hamulca. Na razie szukam czegoś w stalowym oplocie długie na ok 117cm. Na koniec osłony lag i ich mocowanie do stóp. Ale to też już jest jakaś wizja :) .

Pierwsze przymiarki bez osłon lag.

Obrazek

Na wersję finalną mam całą zimę :) .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » niedziela 15 paź 2017, 21:10

Isaaka Feliu pewnie znasz .....:
[img]
18216462_10156197471949465_5859286693030894741_o.jpg
[/img]
[img]
18275042_10156204971809465_7124397199041680248_n.jpg
[/img]
[img]
18342767_10156224050444465_3373154677945470476_n.jpg
[/img]
[img]
19024873_10156331618294465_8364623135803537208_o.jpg
[/img]
[img]
19222697_10156348989009465_2204394236399896130_o.jpg
[/img]
[img]
22256645_10156771679434465_3511947528232138193_o.jpg
[/img]
Załączniki
18216462_10156197471949465_5859286693030894741_o.jpg
18216462_10156197471949465_5859286693030894741_o.jpg (99.42 KiB) Przeglądany 3799 razy
18275042_10156204971809465_7124397199041680248_n.jpg
18275042_10156204971809465_7124397199041680248_n.jpg (177.66 KiB) Przeglądany 3799 razy
18342767_10156224050444465_3373154677945470476_n.jpg
18342767_10156224050444465_3373154677945470476_n.jpg (95.2 KiB) Przeglądany 3799 razy
19024873_10156331618294465_8364623135803537208_o.jpg
19024873_10156331618294465_8364623135803537208_o.jpg (117.76 KiB) Przeglądany 3799 razy
19222697_10156348989009465_2204394236399896130_o.jpg
19222697_10156348989009465_2204394236399896130_o.jpg (84.89 KiB) Przeglądany 3799 razy
22256645_10156771679434465_3511947528232138193_o.jpg
22256645_10156771679434465_3511947528232138193_o.jpg (122.64 KiB) Przeglądany 3799 razy
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 15 paź 2017, 21:19

Oczywiście, że kojarzę Isaaka, ale ja nie mam zamiaru robienia aż takiej rajdówki, zwłaszcza, też, że nie dysponuję też takim budżetem :wink: . Lampa, owiewka, zegary na pewno zostają :) . Ostatecznie czasem zakładam też asfaltowe opony i ganiam gdzieś dalej, więc musi być opcja zrobienia tych 700km dziennie.
Strasznie mnie korcą podnóżki, ale one dodają gleboodporności na rufie. I z tym mam właśnie problem :roll: .

Do tego całą zeszłą zimę szwankował mi ABS, by na wiosnę się samonaprawić... Jeżeli i tej zimy będzie podobnie, może się okazać że wiosny już na motku nie dożyje :haha .

No i jak wpadnie jakaś lewa kasa, to może wymienię rurę wydechową na taką bez katalizatora :) .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » niedziela 15 paź 2017, 21:25

Ciekaw jestem czy po wymianie rury Rzepak odciśnie zatankowany na wadze mniej niż 199,9 kg ?
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » niedziela 15 paź 2017, 21:34

Na forum 800GS jeden gość poszedł na zmniejszenie masy. Najwięcej czasu i pracy włożył w zrobienie subframea z alu. Ale dodatkowo powykaszał sporo rzeczy. W każdym razie na koniec projektu miał z pełnym zbiornikiem 193kg, a zaczynał od 214. Smaczku dodaje fakt, że te 193 uzyskał z obiema tarczami z przodu, ABSem wraz z pełną instalacją i katalizatorem :!: Czyli można by podejść w okolice 180kg z paliwem i to w rozsądnych pieniądzach (no może pomijając wykonanie subfrema) :wink: .

http://bmwf800gs.pl/viewtopic.php?t=1509
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » niedziela 15 paź 2017, 22:07

Szok :chok :chok
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » środa 18 paź 2017, 11:40

No to czar prysł... 220-221kg. Mierzone na 2 wagach. Wprawdzie obie wagi miały dokładność 5kg, czyli właściwie może to być coś z zakresu 220-224,9kg, ale na drugiej wadze skorzystaliśmy z fortelu. Dołożyliśmy po odważnikach, najpierw 2kg, potem znowu 2kg i cały czas wskazywało 220kg. Dopiero jak dołożyliśmy całe 5kg waga zmieniła wskazanie.

Co do pomiaru to w pełnym szpeju. Zbiornik był pełen 100km temu, czyli będzie jakieś +5kg. Z kolei nie umyłem go, a błota mam pokaźną ilość :haha , zwłaszcza za osłoną silnika, więc zakładam, że będzie się wszystko zgadzać :) .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » środa 18 paź 2017, 18:44

Tak myślałem ....ponieważ mój X wyprawowy pokazuje zatankowany na full 185 kg .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 23 paź 2017, 11:45

Na blacie tysięcy 108 i spaliłem sprzęgło... W sumie już od jakiegoś czasu miałem wrażenie, że strasznie "krótko" łapie. Nawet je pomierzyłem, ale poza kolorowymi przekładkami było ok :wink: . Ale sobotnia impreza jednak je pokonała. Błoto było, nie powiem, ale po przejechaniu jednego z rowów moto trzeba było już holować. Na szczęście to był ostatni rów na trasie :wink: .

Błoto też kilka razy musiało mi podrzucić biegałkę, bo wywaliło mi trzpień, który wyłamałem latem z karteru. Na szczęście nic się nie połamało. Widać ostatnio za słabo zrobiłem go na wcisk. Teraz użyję kleju :) .

A już myślałem, że będę miał już silnik do wymiany :haha .
Załączniki
P1110923s.jpg
P1110923s.jpg (200.22 KiB) Przeglądany 3669 razy
P1110925s.jpg
P1110925s.jpg (117.64 KiB) Przeglądany 3669 razy
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: dakarowy » poniedziałek 23 paź 2017, 18:38

No no git projekt miotacz [emoji1]
A takie ładne bmw Ci sprzedawałem [emoji1]

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
dakarowy
 
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 16 sie 2011, 21:07
Lokalizacja: pomorskie

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: okiec » poniedziałek 23 paź 2017, 19:36

Miotacz.... podoba mi się Twoja walka z rzepakiem :biggrin
Z fotek, które wrzucił Czarek bardzo spodobało mi się to:
18342767_10156224050444465_3373154677945470476_n.jpg
18342767_10156224050444465_3373154677945470476_n.jpg (95.2 KiB) Przeglądany 3627 razy

Mojego GSa też odchudzam max, więc temat do rozważenia :crazy
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » wtorek 24 paź 2017, 08:46

okiec pisze:Z fotek, które wrzucił Czarek bardzo spodobało mi się to:
18342767_10156224050444465_3373154677945470476_n.jpg

Mojego GSa też odchudzam max, więc temat do rozważenia :crazy

Myślę o tym od jakiegoś czasu i chyba jednak odpuszczę. I tak zostanie z niego kowadło :roll: , a podnóżki jednak dodają gleboodporności na rufie :wink: .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » środa 08 lis 2017, 22:16

Już jakiś czas temu, ale wymieniłem sprzęgło... Padło kilka km po 108Kkm :wink: .
A dziś właśnie chyba okleiłem błotnik. Podchodziłem kilka razy i jest :) . Może nie idealnie, ale błotem się przychlapie nie będzie nic widać :haha .
Załączniki
20171027_200916[1].jpg
20171027_200916[1].jpg (1.88 MiB) Przeglądany 3437 razy
20171108_210859[1].jpg
20171108_210859[1].jpg (1.03 MiB) Przeglądany 3437 razy
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » środa 08 lis 2017, 22:30

Sprzęgło ładnie zwęgliłeś :) ,a oklejenie profesjonalne . Ciekaw jestem jak Rzepak będzie wyglądał z nowym dziobem.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » środa 08 lis 2017, 22:35

Efekt końcowy nieprędko. Brakuje mi jeszcze nowych osłon lag bez błotnika, i ich mocowań. Za to od pewnego czasu latam już na pojedynczym przewodzie hamulcowym. Szukam tylko jakiegoś sposobu "ogumowania" go, żeby się na przelotce nie przetarł...
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » środa 08 lis 2017, 22:36

Są takie osłony termokurczliwe na kable ...załóż takie coś .
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » środa 08 lis 2017, 22:38

Jedyne co mi na razie wychodzi. Choć zastanawiam się pod taką termokurczliwkę dać też rozcięty gumowy wąż... Zobaczymy :wink:
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Cezarus » środa 08 lis 2017, 22:43

Dobry pomysł bo pogrubisz od razu i zabezpieczysz na maxa.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Tank » czwartek 09 lis 2017, 07:13

Strytytkowany przeciągu wąż rulez!!! :) Sprawdzone przeze mnie po wilelokroc, co prawda w pneumatyce. :)

Wysłane przy użyciu Tapatanka
Obrazek It's a Long Way to Tipperary...
Awatar użytkownika
Tank
 
Posty: 12815
Rejestracja: sobota 04 gru 2010, 17:05
Lokalizacja: Zgierz

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 13 lis 2017, 18:16

108 591 km i po raz kolejny w ostatnim czasie pożygały mi się lagi... No i zdaje się trzeba będzie zainwestować w nowe rurki... No chyba, że znajdę fabrykę, która nałoży nowy chrom i przepoleruje je...
Załączniki
P1110947.JPG
P1110947.JPG (1.16 MiB) Przeglądany 3411 razy
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: MarioSwd » poniedziałek 13 lis 2017, 22:01

Jestem w trakcie wyceny chromowania dla galanterii mojego Rometa Komara, którego w jesienne wieczory odrestaurowuję i powiem Ci że nie wiem czy opłaci Ci się to regenerować przez chromowanie. Ceny u dobrych fachowców są obłędne.
Komar 74' - w trakcie renowacji:)
VT600
GSX 750F
DL-650
K1200GT^06
R1200GS ^11

Pomoc w Diagnostyce Motocykli BMW Wodzisław Śląski i okolice.
Awatar użytkownika
MarioSwd
 
Posty: 939
Rejestracja: środa 17 cze 2015, 13:31
Lokalizacja: Wodzisław Śląski - Radlin

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: Szaman » poniedziałek 13 lis 2017, 22:09

To musi być chrom techniczny, ma niewiele wspólnego z chromowaniem galanteryjnym :wink:
Poszukaj w necie, kiedyś maiłem namiary na zakład naprawiający takie ubytki w amortyzatorach i siłownikach chydraulicznych, niestety nie pamiętam teraz kto to robił.
VS1400 R1150GS R1200GS
Nic nie jest tak proste, aby nie dało się popsuć.
https://www.bikepics.com/members/wieniek/
Awatar użytkownika
Szaman
 
Posty: 2089
Rejestracja: niedziela 18 paź 2015, 21:05
Lokalizacja: Mińsk Maz

Re: Rzepak, czyli został z niego silnik i VIN

Postautor: MarioSwd » poniedziałek 13 lis 2017, 22:16

Po różnych wycenach i rozmowach z firmami uświadomiłem że chrom, chromowi nie jest równy. Może źle to określiłem jako chrom galanteryjny ale firmy co np chromują tłumiku do HD czy Indiana albo robią jakieś fajne rzeczy dla motocyklistów cenią się baaardzo. No ale nie ma się co dziwić. W każdym razie jest to droga inwestycja.
Komar 74' - w trakcie renowacji:)
VT600
GSX 750F
DL-650
K1200GT^06
R1200GS ^11

Pomoc w Diagnostyce Motocykli BMW Wodzisław Śląski i okolice.
Awatar użytkownika
MarioSwd
 
Posty: 939
Rejestracja: środa 17 cze 2015, 13:31
Lokalizacja: Wodzisław Śląski - Radlin

Następna

Wróć do Garaż - seria F i G

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości