g650x challenge

Sprawy techniczne związane z modelami serii F, czyli maszyny jedno i dwucylindrowe (rzędowe) - S, R, ST, GS, CS, X, XChallenge, XCountry, XMoto...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » poniedziałek 24 lip 2017, 07:42

Tank pisze:Będę niegrzeczny i odpowiem przed Czarkiem.:)
Co prawda Trenerką 3aj a nie X-em, ale na cisnieniu 1,6atm i się poki co jej excele jeszcze nie pogiely. Lepsze bylo cisnienie 1,2, ale zdazylem urwac wentyl w detce, poza tym na 1,6 z lenistwa nie muszę dopompowywac przed asfaltem (ja tak raczej turystycznie niz wyczynowo jeżdżę).
Ps. Zalozyles juz ten Hyperpro z tylu? Ciekawią mnie wrazenia- chcę zmienic oryg.dobijajacą showę z tylu, i znalazlem same sprezyny hyperpro-mysle ze to by ppprawilo trakcję- amor jest regulowany, wiec chyba by to wystarczylo (koszt kompletnego podwaja wartosc babci :))

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

ja właśnie śmigam na ciśnieniu 1,2. Pod domem mam las, także po wyjechaniu z domu praktycznie w niego wpadam i moto asfaltu nie widzi. Przed ostatnim wyjazdem co fele pogiąłem myślę, że musiało powietrze częściowo zejść.
Hyperpro- założyłem cały amor - kasy którą na niego położyłem teraz nie żałuję. Na początku jak go założyłem to miałem mieszane uczucia, ale jak kolega mi go poustawiał to poczułem i czuje to cały czas, że bierze on na siebie całą energię, nie dobija i pracuje w całym swoim zakresie. Teraz też planuję zakup całego kompletu do GS 1200, którego też dojeżdżam tylko w terenie. Jest jeszcze jedna firma, na którą zwróciłem uwagę, która się tym zajmuje. Jest to włoska firma BITUBO. Jest w Polsce jej przedstawiciel, który w rozmowie powiedział mi, że podając im swoją wagę i preferencję użytkowania moto zakupiony amor od razu spersonalizują.
images.jpg
images.jpg (6.02 KiB) Przeglądany 3367 razy
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » poniedziałek 24 lip 2017, 07:43

okiec pisze:Właśnie tego Pawła nr tel zdobyłem. Czarek na jakim Ty śmigasz ciśnieniu po kamolach swoim Xch. Felgi oryg. też Ci się pogięły, że kupiłeś excele? :cool

Oryginalne mam ....nie pogięły się wymiana była zapobiegawcza . Jeżdżę na 1,2-1,6 w zależności od opony i terenu. Niestety ostatnio w Albanii najechałem na kamień i przygiąłem Excela (więc nie są takie mocne) , ale po sezonie Paweł Król naprawi :) .
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » poniedziałek 24 lip 2017, 07:44

okiec pisze:
Tank pisze:Będę niegrzeczny i odpowiem przed Czarkiem.:)
Co prawda Trenerką 3aj a nie X-em, ale na cisnieniu 1,6atm i się poki co jej excele jeszcze nie pogiely. Lepsze bylo cisnienie 1,2, ale zdazylem urwac wentyl w detce, poza tym na 1,6 z lenistwa nie muszę dopompowywac przed asfaltem (ja tak raczej turystycznie niz wyczynowo jeżdżę).
Ps. Zalozyles juz ten Hyperpro z tylu? Ciekawią mnie wrazenia- chcę zmienic oryg.dobijajacą showę z tylu, i znalazlem same sprezyny hyperpro-mysle ze to by ppprawilo trakcję- amor jest regulowany, wiec chyba by to wystarczylo (koszt kompletnego podwaja wartosc babci :))

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

ja właśnie śmigam na ciśnieniu 1,2. Pod domem mam las, także po wyjechaniu z domu praktycznie w niego wpadam i moto asfaltu nie widzi. Przed ostatnim wyjazdem co fele pogiąłem myślę, że musiało powietrze częściowo zejść.
Hyperpro- założyłem cały amor - kasy którą na niego położyłem teraz nie żałuję. Na początku jak go założyłem to miałem mieszane uczucia, ale jak kolega mi go poustawiał to poczułem i czuje to cały czas, że bierze on na siebie całą energię, nie dobija i pracuje w całym swoim zakresie. Teraz też planuję zakup całego kompletu do GS 1200, którego też dojeżdżam tylko w terenie. Jest jeszcze jedna firma, na którą zwróciłem uwagę, która się tym zajmuje. Jest to włoska firma BITUBO. Jest w Polsce jej przedstawiciel, który w rozmowie powiedział mi, że podając im swoją wagę i preferencję użytkowania moto zakupiony amor od razu spersonalizują.
images.jpg

Tomek GS 1200 masz z ESA ? jakby coś to priv
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: miotacztruskawek » poniedziałek 24 lip 2017, 20:03

Galar pisze:Można zastanowić się nad obręczą DiD`a montowaną w japoniach. Jak kompletowałem drugi zestaw kół do 800-tki do doczytałem się gdzieś że może pasować od Transalpa.
Ja bym w tym kierunku szukał jak ma być taniej.

Dokładnie... A jak nowe, to albo Excele, albo D.I.Dy. Przeplatanie to nie problem. Albo Paweł Król w B-B, albo nawet samemu :wink: . Ważne, żebyś tylko przed rozpleceniem koła dobrze je obfotografował, i nagrał dźwięk szprych. Tak to wygląda w 800 8)

Przeplatanie


I naciąg szprych



Tylko pamiętaj, że ze względu na inne piasty, szprychy mogą wydawać inny dźwięk (niższy, lub wyższy), więc nie sugeruj się tym, co mam ja, tylko nagraj sobie taki filmik samemu przed rozpleceniem koła :) , no chyba, że kupujesz sobie profesjonalny klucz dynamometryczny do szprych za kilka stówek :wink: . Ja u siebie przeplotłem przód samemu i w tym roku jak koło było na kontroli zastrzeżeń nie było :mrgreen: .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » wtorek 25 lip 2017, 20:34

Miotacz dzięki wielkie za podesłanie tych filmików.
Jakieś tam małe doświadczenie mam w zaplataniu i centrowaniu kół. Mam k-750 z wózkiem bocznym i to właśnie w nim sam zaplatałem i centrowałem na podobnym przyrządzie, który sobie zrobiłem.Podobny mam jak na filmiku. Kaśka to nie wyczynówka, więc mogą być bicia i nierówno naciągnięte szprychy.
Nawet myślałem żeby samemu ogarnąć to koło, ale jednak umówiłem się z Pawłem Królem, że on im to ogarnie.
Pomysł z naciągnięciem szprych na barwe dzwięku jest super, gdybym wiedział to wcześniej może zdecydowałbym się i przełożył obręcz sam.
Paweł, też widząc jak felga jest pogięta (foto) powiedział mi też, że można ją spokojnie wyprostować i wycentrować. Całość ogarnie za 150-200pln. Mówi też, że XCH ma twarde felgi i nie bardzo jest sens wymiana na EXCELE.
Dlatego jutro mu to wysyłam, do prostowania i centrowania, a następnym razem to już może sam spróbuję.
Dzięki Miotacz :biggrin :biggrin :biggrin
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: miotacztruskawek » wtorek 25 lip 2017, 21:30

Spoko :wink: .

Generalnie jestem fanem Cytryna&gumiaka, więc conieco ogarniam detaling i czasem potrafię naprawić co kto nie umiał :rotfl .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » piątek 15 wrz 2017, 18:56

czy to normalne, że dolot się tak zawali brudem?
Filtra pow. nie wciągnęło , więc musiało to wszystko się dostać do airboxa i dalej przez nieszczelność łączenia dwóch części airboxa.
czy pomiędzy tymi częściami powinna być gumowy uszczelniacz?
silnik krokowy miał też na sobie warstwę brudu, nie mówię już o gardzieli. Masakra


20170915_155158.jpg
20170915_155158.jpg (890.85 KiB) Przeglądany 3213 razy

20170915_164450.jpg
20170915_164450.jpg (868.29 KiB) Przeglądany 3213 razy

20170915_164756.jpg
20170915_164756.jpg (575.96 KiB) Przeglądany 3213 razy

20170915_165229.jpg
20170915_165229.jpg (562.52 KiB) Przeglądany 3213 razy
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » piątek 15 wrz 2017, 19:24

Tomek miałem tak jak był filtr papierowy. Teraz mam nasączanego K&N i dodatkowo nasączany olejem prefiltr gąbkowy i od długiego czasu w airboxie czysto.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » piątek 15 wrz 2017, 21:35

dzięki :good .... znalazłbyś mi jeszcze te soczewki? link z aliexpres
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: Szaman » sobota 16 wrz 2017, 14:38

okiec pisze:dzięki :good .... znalazłbyś mi jeszcze te soczewki? link z aliexpres

Okieć, jak chcesz z homologacją to bierz z Louisa :idea:
Drogowe
https://www.louis-moto.co.uk/artikel/el ... =389871315
Mijania
https://www.louis-moto.co.uk/artikel/el ... =389871315
Więcej fajnych lampek
https://www.louis.de/produkte/motorrad- ... icked=true
VS1400 R1150GS R1200GS
Nic nie jest tak proste, aby nie dało się popsuć.
https://www.bikepics.com/members/wieniek/
Awatar użytkownika
Szaman
 
Posty: 2089
Rejestracja: niedziela 18 paź 2015, 21:05
Lokalizacja: Mińsk Maz

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » sobota 16 wrz 2017, 17:14

Szaman dzięki za linki. Powiedz miałeś, gdzieś możliwość widzieć jak to świeci. Miałem kiedyś takie soczewki z louisa zespolone co prawda, lata temu w XJR1300, ale powiem że zadowolony nie byłem. Zależy mi żeby było naprawde jasno, bo w xch jest poprostu świeczka. Chcę ją całkowicie wywalić w wstawić coś max małego co naprawdę świeci.


to ponoć wymiata, ale swoje kosztuje. Polska firma.

http://enduro-tech.eu/index.php/en/adventure-en/led-lighting-adv/halogen-led-h-5-detail?showall=1
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: miotacztruskawek » sobota 16 wrz 2017, 22:36

Okiec... Endurotech swoje kosztuje, ale jakość wykonania jest na naprawdę wysokim poziomie. Swego czasu robiłem sobie lampki i trochę korzystałem z doświadczeń Piotra.

Jeżeli chodzi o ilość światła... Jedna żarówka H7 (znasz z samochodów i R1200GS) daje w teorii 1500lum. W praktyce jest to ok 1200-1300lum. Jedna dioda która jest w jego produktach daje ok 970lum. Czyli niewiele mniej. Z kolei jeżeli chodzi o pobór prądu to 10W (są to diody Cree model XM-L2).
Produkt homologacji nie ma; soczewki nie dają konkretnego odcięcia, ale robią owal, który nie oślepia za nadto tych znad przeciwka...

Jednym słowem polecam :) .
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » niedziela 17 wrz 2017, 08:36

jak to rzeczywiście robi robotę to chyba będzie warto zainwestować. :biggrin
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: Szaman » niedziela 17 wrz 2017, 12:47

okiec pisze:Szaman dzięki za linki. Powiedz miałeś, gdzieś możliwość widzieć jak to świeci. Miałem kiedyś takie soczewki z louisa zespolone co prawda, lata temu w XJR1300, ale powiem że zadowolony nie byłem. Zależy mi żeby było naprawde jasno, bo w xch jest poprostu świeczka. Chcę ją całkowicie wywalić w wstawić coś max małego co naprawdę świeci.


to ponoć wymiata, ale swoje kosztuje. Polska firma.

http://enduro-tech.eu/index.php/en/adventure-en/led-lighting-adv/halogen-led-h-5-detail?showall=1

Jak dla mnie to rewelacji nie ma, odcięcie na mijania jest, homologacja jest i dlatego wkleiłem te linki, bo cenowo niewiele odbiegają od typowych chińczyków bez homologacji.
Jakby to miało konkretnie świecić, to pasowało by zamiast żarówek H7 wsadzić tam "żarówki" LED, ale z kolei dobre LED-y są w cenie tych soczewek, więc cena rośnie.
W sumie musisz mieć przynajmniej jedną lampę z homologacją, reszta do jazdy w terenie, to już Twoja wola co tam zamontujesz.
Np takie lampy robocze w różnych konfiguracjach (na aliexpress są taniej)
http://allegro.pl/panel-led-lampa-roboc ... 21d236ae3b
VS1400 R1150GS R1200GS
Nic nie jest tak proste, aby nie dało się popsuć.
https://www.bikepics.com/members/wieniek/
Awatar użytkownika
Szaman
 
Posty: 2089
Rejestracja: niedziela 18 paź 2015, 21:05
Lokalizacja: Mińsk Maz

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » wtorek 19 wrz 2017, 21:52

Czaaaad. :yahooo
MOTO3 SPEED Maksymalny zasięg ale i szeroka poświata umożliwiająca widzialność na boki w zakresie prawie 180°.

Napięcie zasilania: 11-30V DC
Wydajność: ~3500 lumen
Masa: 0,36kg
Wymiary obudowy: 45x99x45 mm
Stopień ochrony: IP69K
40 Wat mocy i ok. 3500 lumen neutralnie białego światła
najwyższy stopień szczelności (IP69K)
najnowsze diody Cree XML2 (XML 2. generacji, 25% jaśniejsze od diod “Cree 10W”)

20170919_195255.jpg
20170919_195255.jpg (1.05 MiB) Przeglądany 3101 razy

świeci tylko led :mrgreen:
20170919_194908.jpg
20170919_194908.jpg (1.14 MiB) Przeglądany 3101 razy
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » wtorek 19 wrz 2017, 22:01

Super swieci na jesienne jazdy w sam raz :) No ina HAT 2018.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » piątek 22 wrz 2017, 17:35

...projekt "oświecenie" prawie ukończony :biggrin
Czarek chyba teraz mogę się z Twoją ścianą światła mierzyć :biggrin

stelaż własnego projektu.
20170922_163520.jpg
20170922_163520.jpg (1.14 MiB) Przeglądany 3060 razy

20170922_170710.jpg
20170922_170710.jpg (1.32 MiB) Przeglądany 3060 razy

20170922_170727.jpg
20170922_170727.jpg (1.52 MiB) Przeglądany 3060 razy


Jeszcze brakuje owiewki plexi. Podejmę się próby profilowania plexi na ciepło, może się uda. :biggrin
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » piątek 22 wrz 2017, 17:52

Tomek ..... kurka szczękę zbieram z podłogi [emoji3]. Naprawdę zajebista robota .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » piątek 22 wrz 2017, 17:54

Z owieką Rally będzie wyglądał wyjątkowo .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » piątek 22 wrz 2017, 18:00

dzięki :cool . Owiewka nie wiem czy wyjdzie,ale nawet jak będzie porażka to fotę wrzucę :biggrin
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: wieniek » piątek 22 wrz 2017, 18:02

Osz kurna ,ale wypas, dwie soczewki plus ta potrójna ,to jasność będzie z tobą.Nie chciałbym jechać przed tobą :crazy,fajna robota :good
Komar, Wsk, Jawa 350, Honda Shadow, GSX 650 F, R 1200 RT , R 1200 GS , KTM EXC 250 ,KTM1090r
Awatar użytkownika
wieniek
 
Posty: 2582
Rejestracja: wtorek 04 mar 2014, 16:04
Lokalizacja: Kozłów, małopolskie

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » piątek 22 wrz 2017, 18:16

Tomek to najbliższy HAT 2018 będzie na bank Xem [emoji23]......chyba , że projekt HP2 wypali co ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: miotacztruskawek » piątek 22 wrz 2017, 18:50

okiec, ja u siebie dwa razy już alternator przewijałem... Zanim to tak zmontujesz na stałe sprawdź, czy instalacja ci to pociągnie... W ogóle jestem gorącym zwolennikiem montowania na moto woltomierza, czy jakiegoś innego systemu wskazania ładowania. Za drugim razem mi to tyłek uratowało...
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

Re: g650x challenge

Postautor: wielebny67 » piątek 22 wrz 2017, 18:53

Te soczewki prądu ciągną a świecą marnie
Rzadko rozmawiam z absolwentami szkół wyższych,ale gdy mi się zdarzy najczęściej proszę o duże frytki :-)
Awatar użytkownika
wielebny67
 
Posty: 7458
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 20:31
Lokalizacja: lodz

Re: g650x challenge

Postautor: Cezarus » piątek 22 wrz 2017, 19:01

Maciek nie jest źle z tym świeceniem ....można tam żarówki LED włożyć , a co się tyczy Voltomierza to X posiada go oryginalnie.
Cezarus
 
Posty: 2661
Rejestracja: środa 21 gru 2011, 22:14
Lokalizacja: Płock

Re: g650x challenge

Postautor: wielebny67 » piątek 22 wrz 2017, 19:06

Mnie nie podeszły do ledów im daleko
Rzadko rozmawiam z absolwentami szkół wyższych,ale gdy mi się zdarzy najczęściej proszę o duże frytki :-)
Awatar użytkownika
wielebny67
 
Posty: 7458
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 20:31
Lokalizacja: lodz

Re: g650x challenge

Postautor: okiec » piątek 22 wrz 2017, 19:25

Robotę robi 4xled -3500lumenów . Soczewki fakt słabo ale mają homologację
Awatar użytkownika
okiec
 
Posty: 1092
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: 42-700 lubliniec

Re: g650x challenge

Postautor: fryta » piątek 22 wrz 2017, 19:38

okiec pisze:Czaaaad. :yahooo
MOTO3 SPEED Maksymalny zasięg ale i szeroka poświata umożliwiająca widzialność na boki w zakresie prawie 180°.

Napięcie zasilania: 11-30V DC
Wydajność: ~3500 lumen
Masa: 0,36kg
Wymiary obudowy: 45x99x45 mm
Stopień ochrony: IP69K
40 Wat mocy i ok. 3500 lumen neutralnie białego światła
najwyższy stopień szczelności (IP69K)
najnowsze diody Cree XML2 (XML 2. generacji, 25% jaśniejsze od diod “Cree 10W”)

20170919_195255.jpg

świeci tylko led :mrgreen:
20170919_194908.jpg
Kurna od dawna klepię że 4xled robi zajebiste światła ale jak grochem o ścianę :) - kupują te chinole, sam też mam moto3 plus supermini - jak załączę wszystkie w nocy i jadę wiochą to gasną latarnie "myśląc" że jest dzień :D
"Hosanna na wysokości osi ....."
R100 GS PD
Awatar użytkownika
fryta
..
 
Posty: 1083
Rejestracja: sobota 05 lis 2011, 23:45

Re: g650x challenge

Postautor: wielebny67 » piątek 22 wrz 2017, 20:04

Fryta chińczyki 6 x tańsze a naprawdę nie odbiegają jakością . A i dziwne podobieństwo wizualne [emoji16] może podrabiają 4xled [emoji23]
Rzadko rozmawiam z absolwentami szkół wyższych,ale gdy mi się zdarzy najczęściej proszę o duże frytki :-)
Awatar użytkownika
wielebny67
 
Posty: 7458
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 20:31
Lokalizacja: lodz

Re: g650x challenge

Postautor: miotacztruskawek » piątek 22 wrz 2017, 20:45

Ale wciąż nie ma lampek homologowanych i 2w1, tzn żeby za jednym zamachem były długie i krótkie. Tylko Piotr to ma z EnduroTech, ale bez homologacji. Zresztą nie znalazłem jeszcze soczewek, które by dawały "homologowany", albo przynajmniej zbliżony do takiego strumień światła :roll: .

Ja się bawiłem w 14' roku z lampkami jako z dodatkiem. Lampka wyszła mi trochę większa niż supermini, ale na mocniejszych diodach, takich samych co ma okiec (XML2). Ma to w sobie 3 diody. Jedna się zapala razem ze światłami mijania, a dwie pozostałe dopiero z długimi. Ta od świateł mijania ma soczewkę owalną. Nie daje to odcięcia ani homologacji, ale za bardzo nie oślepia. Za to długie mają standardowe okrągłe soczewki i daje to naprawdę sporo światła :) .

Obrazek

Obrazek

tylko światło mijania (lekko widać, że tylko jedna górna dioda się pali)
Obrazek

i drogowe
Obrazek

Jak by ktoś chciał, mam wszystkie projekty :wink: , ale robić by mi się nie chciało....

Kiedyś się spotkałem, że ktoś dorwał LEDy od jakiegoś samochodu, które same w sobie miały homologację i coś takiego zamontował. Był to właściwie wycinek całej lampy odpowiedzialny za światła przeciwmgielne (z wyraźnym odcięciem). Idealnie wpasowywało się to w moto. Ale teraz już raczej nie znajdę co, jak i od czego.
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, a jest Rzepak F800gs 08'
vagabundus
Awatar użytkownika
miotacztruskawek
 
Posty: 884
Rejestracja: piątek 28 sie 2015, 21:26
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PoprzedniaNastępna

Wróć do Garaż - seria F i G

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości