LT spadek mocy kicha w przepustnice

Sprawy techniczne związane z modelmi serii K, czyli rzędówki 4 cylindrowe - S, R, R Sport, RS, LT, GT...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Marek62 » środa 25 mar 2020, 05:58

Witam , i mój bzyczek odmówił posłuszeństwa , k1200lt z 2005r , a wiec taki objaw odpala dobrze jak dodam gazu to nie chce wejść na obroty i czasem kichnie w przepustnice , czasem wejdzie na obroty jak odejmne gazu i znów dodam to sie zadławi i kichnie ale nie zawsze nie chce znowu wejśc na obroty, prosze o pomoc porady , co mam zrobić , dziękuję Marek :mur
BMW k1200lt
Suzuki Burgman 650
Yamaha majesty 400
Iż 56
Iz 49
Awatar użytkownika
Marek62
 
Posty: 44
Rejestracja: sobota 09 gru 2017, 21:24
Lokalizacja: Świnoujście
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: deryl » środa 25 mar 2020, 11:50

Marek62 pisze:Witam , i mój bzyczek odmówił posłuszeństwa - a wiec taki objaw odpala dobrze jak dodam gazu to nie chce wejść na obroty i czasem kichnie w przepustnice , czasem wejdzie na obroty jak odejmne gazu i znów dodam to sie zadławi i kichnie ale nie zawsze nie chce znowu wejśc na obroty, prosze o pomoc porady , co mam zrobić , dziękuję Marek :mur



Marku – z racji Twego jak podejrzewam wieku powinieneś już wiedzieć jak to jest z ‘’bzykaniem ‘’ - rocznik urodzenia 2005 r .
Taka szesnastoletnia galerianka jeszcze jako małoletnia ma mieć prawo swoje chimery .
To że kicha w dobie korono-wirusa to jeszcze nie pandemia dla Twojego sprzętu .
Wiosenna alergia ?
‘’Twojej el- tonce‘’ to nie pyłki kwiatowe a raczej kilkumiesięczny brak używania zaszkodził .
‘’Narząd nawet męski nie używany – zanika’’ .
I ta el tonka nieprawdopodobnie ma błądzące prądy , ‘’wilgoć zmiana temperatur’’ , nawet parę kropelek w paliwie powoduje - podobną czkawkę .

Zanim zaczniesz kombinować jak ją uszczęśliwić rozbieraniem – taką jaka jest – spróbuj przegonić parę kilometrów .
No i '' Niech moc będzie z Tobą''.
Simson. W.F.M. Junak. Jawa. M.Z. Hondy :heart - VF750F, Cb 750 ,Cbx 1000 , Cbr 1000, 2 x RR Fire Blade ,2 x CBR 1100 / 1200 XX Blackbird , :haft BMW 1600 gt .

Obecnie .
:hapy LT 1200 K
deryl
 
Posty: 215
Rejestracja: poniedziałek 04 kwie 2011, 09:04
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: samad » środa 25 mar 2020, 12:08

Jak długo stało , to coś zaśniedziało - podłącz do kompa sprawdź parametry - wszystko wskazuje na TPS - może coś nie styka na wtyczce , może też gdzieś złapał nieszczelność , a jak rozłonczony był aku to może ustawienia się rozjechały i wystarczy go przegonić parę km. Powodzenia.
Tyle powrotów ile wyjazdów...........
BMW K1200LT
HONDA ST1300
HONDA ST1100
samad
 
Posty: 200
Rejestracja: sobota 17 paź 2015, 20:48
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » środa 25 mar 2020, 12:28

No tak, zastosuj się do porady kolegi ,,deryl,, z pewnością wie co mówi ,a że jest wielka szansa że wrócisz mocno spocony z takiej eskapady i po cichu jak duch, to tylko taki efekt uboczny, ale czasem i tak się zdarza.Jest ryzyko jest zabawa :biggrin
Błądzące prądy, coś słyszałem o takim zjawisku, tylko zupełnie gdzie indziej.
Możliwości jest cały szereg wykrycia usterki, dokonaj podstawowych i najmniej inwazyjnych testów:, Zasilanie paliwem (czystość,ciśnienie,filtr),zapłon,świece sugeruję podmienić,przebicia na WN., TPS. ogólna jakość połączeń elektrycznych,warto wyciągnąć złączki i raz na sezon lub dwa psiknąć elektrosolem.
Nie pomoże, to trzeba kopać głębiej ale już z wiedzą że powyższe wyeliminowane.
Powodzenia, i przynajmniej nie będziesz się nudził bo do knajpy i tak niema wyjścia. :wink:
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Marek62 » środa 25 mar 2020, 12:47

Dzięki za porady które zawsze się przydają , a ja zabieram się do sprawdzania powyższych sugesti
BMW k1200lt
Suzuki Burgman 650
Yamaha majesty 400
Iż 56
Iz 49
Awatar użytkownika
Marek62
 
Posty: 44
Rejestracja: sobota 09 gru 2017, 21:24
Lokalizacja: Świnoujście
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: slubek201 » środa 25 mar 2020, 19:44

billal tyś widzioł na oczy kiedyś LT? Każda z Twoich podpowiedzi zaczyna się w tym motórze od rozebrania tej panienki do rosołu, a to nie jest K100 czy K1100 co miało 3 owiewki na krzyż.
Deryl podpowiedział dobrze, na początek wystarczy że pojeździ po kilkaset metrów od domu w każdą stronę ( co by ewentualnie mniej pchać). Jedynie pomyślał bym o spuszczeniu paliwa i nalania świeżego.
Awatar użytkownika
slubek201
 
Posty: 106
Rejestracja: wtorek 01 sie 2017, 20:42
Has thanked: 26 times
Been thanked: 4 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: wodzu_wo » środa 25 mar 2020, 22:02

Miałem taki objaw co prawda w innym moto i przyczyna tkwiła w instalacji dochodzącej do wtrysków.
Sprawcą był wielbiciel przewodów elektrycznych { GRYZOŃ }
BMW K 1200lt
Honda XL 1000
Yamaha FZS 600
Awatar użytkownika
wodzu_wo
 
Posty: 253
Rejestracja: niedziela 30 paź 2016, 11:18
Lokalizacja: Mława
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Marek62 » środa 25 mar 2020, 23:03

Pacjęt zdjagnozowany , zobacze jeszcze czy czegoś nie ukrywa , teraz tylko znaleść taki weżyk aby go paliwo nie rozpuściło , dzieki za podpowiedzi
Załączniki
IMG_20200325_160909.jpg
IMG_20200325_160909.jpg (2.41 MiB) Przeglądany 588 razy
IMG_20200325_160650.jpg
IMG_20200325_160650.jpg (556.42 KiB) Przeglądany 588 razy
IMG_20200325_160554.jpg
IMG_20200325_160554.jpg (1.27 MiB) Przeglądany 588 razy
BMW k1200lt
Suzuki Burgman 650
Yamaha majesty 400
Iż 56
Iz 49
Awatar użytkownika
Marek62
 
Posty: 44
Rejestracja: sobota 09 gru 2017, 21:24
Lokalizacja: Świnoujście
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: mlody_erni » środa 25 mar 2020, 23:06

Siła spokoju, pogratulować.
NIE ROZ DA JE BA NA
R1150 Robert- był i nima :(
R1200 RoberT- był i nima :(
R1200 RoberT 90 Anniversary yes :)
Awatar użytkownika
mlody_erni
 
Posty: 11620
Rejestracja: niedziela 22 cze 2014, 22:38
Lokalizacja: Krapkowice
Has thanked: 21 times
Been thanked: 41 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » czwartek 26 mar 2020, 00:52

slubek201 pisze:billal tyś widzioł na oczy kiedyś LT? Każda z Twoich podpowiedzi zaczyna się w tym motórze od rozebrania tej panienki do rosołu, a to nie jest K100 czy K1100 co miało 3 owiewki na krzyż.
Deryl podpowiedział dobrze, na początek wystarczy że pojeździ po kilkaset metrów od domu w każdą stronę ( co by ewentualnie mniej pchać). Jedynie pomyślał bym o spuszczeniu paliwa i nalania świeżego.


No i co kolego? jo żech widzioł i no tyś nie widzioł a godosz.
Obsarało się zasilanie w paliwo, trza od podstaw zaczynać a nie od komputerów.
Po co krytykować ,lepiej błyśnij i doradź. A jak będziesz miał podobny kłopot, to sam popychaj maszynę, a nie komuś proponujesz wyciskanie 7-ych potów. :biggrin
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » czwartek 26 mar 2020, 01:03

Marek62 pisze:Pacjęt zdjagnozowany , zobacze jeszcze czy czegoś nie ukrywa , teraz tylko znaleść taki weżyk aby go paliwo nie rozpuściło , dzieki za podpowiedzi


Taki wężyk to muszę ci powiedzieć że nie wymieniałem,nie mam pojęcia czy ogólnie dostępny specjalnego przeznaczenia( paliwowy) z auto sklepu da radę.
Wewnętrznie na pewno ale jak dali mieszankę gumy inną na zewnątrz to może być kłopot.Testy jeszcze raz testy.
Albo jak się da to skrócić i zacisnąć obejmą, tyle że nie wiadomo jak długo reszta wytrzyma i czy dalej nie trzaśnie.
Optymalnie rozwiązać problem to wywalić cały.
Może ktoś podpowie od czego stosował i działa.
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Kristof_if » czwartek 26 mar 2020, 07:24

W tym wypadku kiedy uszkodzony jest ten przewód to na pewno było słychać szum w zbiorniku paliwa a nie tylko działanie pompy,Ja kiedyś zamontowałem wąż czarny gumowy Nbr do paliwa z wzmocnieniem tekstylnym.Działa do dziś
Kristof_if
 
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2018, 20:07
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: deryl » czwartek 26 mar 2020, 10:09

Simson. W.F.M. Junak. Jawa. M.Z. Hondy :heart - VF750F, Cb 750 ,Cbx 1000 , Cbr 1000, 2 x RR Fire Blade ,2 x CBR 1100 / 1200 XX Blackbird , :haft BMW 1600 gt .

Obecnie .
:hapy LT 1200 K
deryl
 
Posty: 215
Rejestracja: poniedziałek 04 kwie 2011, 09:04
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: BMW-YES-YES! » czwartek 26 mar 2020, 21:16

Nie myślę by inną co do właściwości gumę wężyk miał we środku a inną po wierchu, choć i to można eksperymentalnie a szybko sprawdzić zanurzając na 2-3 h lub noc całą 1-2cm odcinek w bendzynce, jeśli ktoś niecierpliwy - w letko podgrzanej: umieszczamy taki króciak w plastikowej butelczynie z odrobiną bendzynki i umieszczamy np. na grzejniku w jego nie najgorętszym miejscu sprawdzając czy od oparów flaszka nie "spuchnie" i nie pęknie...
Ostrzegam przed stosowaniem przewodów paliwowych z zewnętrznym luźnym oplotem - są one wyłącznie do oleju napędowego, od benzyny w krótkim czasie pęka taki na wskroś raz przy razie co 2-5mm!! Sprzedali mi kiedyś taki w "Moto-sklepie" choć prosiłem "do benzyny" - spękał i zgubiłem w MZ'cie może 2? litry bendzynki... Szczęście w nieszczęściu z braku paliwa moto stanęło na K-10... naprzeciw Stacji "Bliska"! :haha :haha
Gdy zachodzi potrzeba wygięcia takiego węża na małym promieniu (widać takie kolanko w naszych bumkach) by uniknąć zamknięcia światła na zagięciu wkładam do wnętrza sprężynę z dużego simmeringa lub inną pod potrzeby nawijaną spiralę... :mur
"Z każdym dniem rośnie liczba tych, których-aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści - musisz całować w doopę i zapalać im szabasowe świece." "By dowiedzieć się kto wami rządzi sprawdźcie kogo nie wolno wam krytykować”!Voltaire
Awatar użytkownika
BMW-YES-YES!
 
Posty: 5688
Rejestracja: piątek 04 wrz 2009, 19:45
Lokalizacja: R1100R, 2 km od K10
Has thanked: 13 times
Been thanked: 21 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Ula Torge » czwartek 26 mar 2020, 21:59

Ludki nie róbcie z wężyka doktoratu. Tak jak pisał BYY - drzewiej kupowało się wężyk z plastiku, zakładało do MZety czy innej Jawy i twardło na kamień, ale dawało radę. Teraz mówimy o ciśnieniu za pompą. Nie sądzę aby przewody paliwowe dostępne w sklepach nie poradziły by sobie w zbiorniku paliwa.
GL 1.5
Awatar użytkownika
Ula Torge
 
Posty: 1405
Rejestracja: wtorek 08 wrz 2015, 20:53
Has thanked: 60 times
Been thanked: 19 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: FlyingBrick87 » czwartek 26 mar 2020, 22:00

Ja zastosowałem w baku taki:

https://fagumit.com.pl/oferta/waz/59,petro-20

Guma NBR wewnątrz i na zewnątrz na tą chwile bez problemu
Ostatnio zmieniony czwartek 26 mar 2020, 22:05 przez FlyingBrick87, łącznie zmieniany 1 raz
BMW K75 RTP

[*] R1100 GS
[*] Virago 535
[*] Transalp 600V
[*] F 650 ST

Wcześniej
//Miskin87//
Awatar użytkownika
FlyingBrick87
 
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 22:31
Lokalizacja: Opolskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: BMW-YES-YES! » czwartek 26 mar 2020, 23:08

FlyingBrick87 pisze:Ja zastosowałem w baku taki:

https://fagumit.com.pl/oferta/waz/59,petro-20

Guma NBR wewnątrz i na zewnątrz na tą chwile bez problemu

Przeczytaj raz jeszcze jego charakterystykę-przeznaczenie... Ja bałbym się zastosować ten wąż do benzyny z przyczyn opisanych w poprzednim poście kiedy w MZ spękał raz przy razie - w benzynie wężyk przeznaczony do "ropy mit ferajn" kruszeje na kamień, sypie się i pęka, oby Cię to w trasie nie dopadło...
"Z każdym dniem rośnie liczba tych, których-aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści - musisz całować w doopę i zapalać im szabasowe świece." "By dowiedzieć się kto wami rządzi sprawdźcie kogo nie wolno wam krytykować”!Voltaire
Awatar użytkownika
BMW-YES-YES!
 
Posty: 5688
Rejestracja: piątek 04 wrz 2009, 19:45
Lokalizacja: R1100R, 2 km od K10
Has thanked: 13 times
Been thanked: 21 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » piątek 27 mar 2020, 18:33

Obstawiam że wąż nie uszkodzi się :biggrin
Wykonany z NBR,wewnątrz i NBR/PCV warstwa zew, więc dwie warstwy, zbrojony na 20atm.- przy 50atm rozrywa się =pancerny wąż jak na potrzeby tej maszynki.
:wink:

Proszę nie przeklinać.
Język polski jest bardzo bogatym językiem, a w tym przypadku nie było potrzebne podkreślenie słowa.
mlody erni
Ostatnio zmieniony sobota 28 mar 2020, 20:20 przez mlody_erni, łącznie zmieniany 2 razy
Powód: Przekleństwo
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Marek62 » sobota 28 mar 2020, 22:10

Panowie wężyk wytrwał 16 lat to dużo czy mało??? jak sądzicie ???
BMW k1200lt
Suzuki Burgman 650
Yamaha majesty 400
Iż 56
Iz 49
Awatar użytkownika
Marek62
 
Posty: 44
Rejestracja: sobota 09 gru 2017, 21:24
Lokalizacja: Świnoujście
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: deryl » niedziela 29 mar 2020, 10:13

Wiele lat temu gdy na ekranach pojawiło się …. ‘’dziś już kultowe pierwsze wydanie Mad Maxa ‘’ ….postanowiliśmy z kolegą spróbować jak to jest tak naprawdę z tym nitro .
Kto pamięta scenkę pogoni Maxa za ‘’szefem gangu moto’’ i to odejście bossa - na nitro - ‘’kawą ‘’ Z1300 ? .
https://www.youtube.com/watch?v=hYXS82gJpt0
https://www.cda.pl/video/83494f7

Obiektem eksperymentu na suchym wtrysku była identyczna kawa kolegi .
Butle z pod tlenkiem azotu - jak to w minionych czasach bywało - udało się ‘’załatwić ‘’ .
Problem to jak doprowadzić przewodami przed sześć filtrów w gaźnikach to ‘’ nitro’’ .

No i !!! jak wzbogacić dodatkowy dopływ paliwa do gaźników .

Dziś z perspektywy wielu lat wstecz było to chore rzeźbiarstwo z racji wężyków stosowanych przez nas takich - jak wspomniano tu z MZ .

Po kilku próbach i nadal braku palenia gumy przy odejściu z miejsca - jak np. u policjanta Guz - zaryzykowaliśmy / bez reduktora / zwiększenie ciśnienia nitro .

Było odejście - mielił tylnym kapciem - do momentu gdy wężyk doprowadzający dodatkowe paliwo - pękł .
I było - wielki bum – które zaowocowało dewastacją - ‘’szczęście ‘’ - tylko gaźników.

@@@ Marek...

Co do Twojego przekonania że w szesnastoletnim sprzęcie miał prawo ‘’pęknąć ‘’ .
To nie podzielam Twego zdana.
Ktoś wcześniej przy nim grzebał – źle go poprowadził – ''zastosował zamiennik wężyka vel deryl nitro ‘’ - czy nie podwiesił trytytką – w tych starych ‘’super konstrukcjach ‘’ takich bubli nie stosowano.

O wężykach.
Tatusiu czemu babunia ucieka wężykiem.
Nie pytaj – podawaj naboje ! .
Simson. W.F.M. Junak. Jawa. M.Z. Hondy :heart - VF750F, Cb 750 ,Cbx 1000 , Cbr 1000, 2 x RR Fire Blade ,2 x CBR 1100 / 1200 XX Blackbird , :haft BMW 1600 gt .

Obecnie .
:hapy LT 1200 K
deryl
 
Posty: 215
Rejestracja: poniedziałek 04 kwie 2011, 09:04
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » niedziela 29 mar 2020, 13:47

Marek62 pisze:Panowie wężyk wytrwał 16 lat to dużo czy mało??? jak sądzicie ???


Uważam, że wytrzymał wystarczająco sporo,i miał prawo trzasnąć, tylko radzę wywal od razu filtr, wężyk pęka nie tylko z racji wieku :wink: będzie zrobione raz na długi czas :biggrin
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: wiatr w polu » niedziela 29 mar 2020, 14:28

Tak sobie obserwuję, te wszystkie przepychanki w różnych tematach i dochodzę do jedynego, słusznego wniosku. W większości dyskusji, EGO przerosło TREŚĆ!. Panowie, (bo Pań jakoś nie widzę), zluzujcie pośladki i piszcie w temacie. To że jeden z drugim się wybije na chwile wiedzą, nie znaczy nic, bo zaraz w innym da ciała, więc zwycięstwo w jednej bitewce, jest tylko chwilowym, osobistym ale nic nie znaczącym trumfem :hapy
wiatr w polu
 
Posty: 225
Rejestracja: niedziela 08 lip 2018, 10:24
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: mlody_erni » niedziela 29 mar 2020, 14:54

Głos rozsądku.
NIE ROZ DA JE BA NA
R1150 Robert- był i nima :(
R1200 RoberT- był i nima :(
R1200 RoberT 90 Anniversary yes :)
Awatar użytkownika
mlody_erni
 
Posty: 11620
Rejestracja: niedziela 22 cze 2014, 22:38
Lokalizacja: Krapkowice
Has thanked: 21 times
Been thanked: 41 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Docent » niedziela 29 mar 2020, 20:10

Tak na marginesie. Ten konkretny łącznik gumowy jest powodem WIELU AWARII. Występuje we wszystkich modelach bez CAN-a za wyjątkiem Rockstera gdzie użyto plastikowej harmoszki- jak w późniejszych modelach. Przewody paliwowe I ODPOWIETRZAJĄCE :!: powinny być wymieniane prewencyjnie we wszystkich motocyklach BMW z tego okresu. Nie należy czekać na awarię. Przyczyna leży w słabej jakości gumie (bolączka dotyczy też samochodów tej marki) oraz różnym składzie paliwa. Tu przykład- przewody zamieniły się się w czarną glinę:
Załączniki
sparciały przewód paliwowy.jpg
sparciały przewód paliwowy.jpg (1.62 MiB) Przeglądany 422 razy
Awatar użytkownika
Docent
 
Posty: 3196
Rejestracja: niedziela 18 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: bydgoszcz
Has thanked: 0 time
Been thanked: 52 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » niedziela 29 mar 2020, 22:37

Nic tu odkrywczego, starość nie radość i wymieniać trzeba, nic wiecznego nie ma :sad
Tak na marginesie to jak rozumiem wężyk wymieniony i na 10latów spokój. :biggrin
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Marek62 » poniedziałek 30 mar 2020, 21:37

Tak wężyk nowy kupiłem w sklepie motoryzacyjnym , sprzedawca zapewniał że to specjalny do bezyny , cisnieniowy i tak na weżyku jest napisane . :yahooo :yahooo :yahooo
BMW k1200lt
Suzuki Burgman 650
Yamaha majesty 400
Iż 56
Iz 49
Awatar użytkownika
Marek62
 
Posty: 44
Rejestracja: sobota 09 gru 2017, 21:24
Lokalizacja: Świnoujście
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: billal » poniedziałek 30 mar 2020, 22:53

Jak zapewne zauważyłeś istotnym jest z jakiego materiału wykonany wężyk wewnątrz NBR, i mam tu też na myśli jego zewnętrzną powłokę, jeśli jest z NBR, lub mieszanki NBR/PCV to będzie działać. :wink: Jak jakiś inny szajs to spuchnie.
Miłej jazdy :smile
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 535
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 26 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: MWojciech » wtorek 07 kwie 2020, 23:39

jak ja znienawidziłem to forum przez niektórych jego członków, więcej mielenia ozorem jak to warte. Polecam przewód paliwowy 8 mm z oplotem w środku do takich zadań:)
Awatar użytkownika
MWojciech
 
Posty: 400
Rejestracja: piątek 31 sie 2012, 15:00
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 8 times
Been thanked: 1 time

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: wojtekooo » wtorek 14 kwie 2020, 17:42

Właśnie kupiłem k1200 k41 i ma podobne objawy
Kupiłem druga pompkę paliwa która ma w kpl w komplecie przewód łączacy
Nie wiem co to warte oto link
https://allegro.pl/oferta/bmw-k-1100-lt ... e=facebook

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
"Jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz zbyt wolno."
(Mario Andretti)
Awatar użytkownika
wojtekooo
 
Posty: 484
Rejestracja: poniedziałek 19 lut 2018, 20:42
Lokalizacja: Jokowo city / Olsztyn
Has thanked: 9 times
Been thanked: 9 times

Re: LT spadek mocy kicha w przepustnice

Postautor: Marek62 » wtorek 14 kwie 2020, 19:18

Tam są dwa wężyki , a i nie wiadomo czy to przyczyną może być wężyk , pompka inne rozszczelnienie itp , musisz po prostu szukać sprawdzać , mi się udało dzięki podpowiedzią kolegów na forum , po złożeniu bzyczek pieknie pracuje , powodzenia :acute
BMW k1200lt
Suzuki Burgman 650
Yamaha majesty 400
Iż 56
Iz 49
Awatar użytkownika
Marek62
 
Posty: 44
Rejestracja: sobota 09 gru 2017, 21:24
Lokalizacja: Świnoujście
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Następna

Wróć do Garaż - seria K

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości