Poprawa parametrów silnika

Sprawy techniczne związne z modelami serii R, czyli wszystkie boxery: GS, GS ADV, GS LC, GS ADV LC, R, S, RS, RT, C, CL...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: Endrju_b » poniedziałek 27 lut 2017, 17:51

even pisze:Odświeżę nieco temat, bo również jestem zainteresowany poprawą "jakości jazdy" GS-a. Ani wodniak, ani poprzedni model NIE JEDZIE (subiektywnie oczywiście) i chętnie posłucham rad osób które wprowadziły jakieś modyfikacje. Oczywiście, cudów nie ma, i ten model nigdy nie będzie jeździł jak coś bardzo wyspecjalizowanego, ale lekka poprawa zdecydowanie by nie zaszkodziła. Nie liczę na odpowiedzi w stylu: to kup coś innego, lepszego itp, bo pojazdy i szybsze i wygodniejsze i bardziej terenowe już mam - a GS bardzo mi odpowiada od strony wizualnej... i tylko takiej!:) Absolutnie nie jestem wyznawcą BMW i nie jest to mój pierwszy pojazd jednośladowy!:)
Generalnie, wersja fabryczna jeździ słabo, silnik klekocze - może to i jego urok, skrzynia - tragedia totalna, komfort taki sobie, awaryjność - chyba najwyższa z możliwych więc serwis odwiedzam regularnie, a nijak mi to po drodze nie jest ... Ale strona wizualna? Wielki, pakowny, przewymiarowany, kanciasty mastodont - mistrzostwo świata!:)
Jakiś Power Commander chociaż? Ktoś? Coś?:))

a miałeś kiedyś HD lub Ducatti że tak awaryjność itd ?[emoji12]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Endrju_b
 
Posty: 200
Rejestracja: poniedziałek 08 wrz 2014, 18:42

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » poniedziałek 27 lut 2017, 19:37

Przez całe lata, BMW to był dla mnie synonimem bezawaryjności, niezawodności! :)) A tu czar prysł i czuję się jak ofiara doskonale działającego marketingu:) Równie, lub bardziej awaryjna Multistrada czy inny RoadKing wyglądają super, ale to nie GS - mój wyśniony krążownik, którym 5 razy objadę glob!:)
Mave, zrobię jak mówisz i będę mega szczęśliwy:)
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: zbigniew gołowicz » wtorek 28 lut 2017, 07:53

even pisze:
Mave, zrobię jak mówisz i będę mega szczęśliwy:)


Zamiast zalewać nas morzem łez zrób co napisałeś :okk
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 4344
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 17:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 10:39

Prooooszę Cięęę:))))) Morze łez?:)))) Płacz nad badziewnym jednosladem jest ostatnią rzeczą ktorą zrobię;))) Zapewniam Cię przyjacielu;)) To tylko zabawka, choć wolałbym, aby byla lepszej jakosci niz chinszczyzna:)... zwłaszcza, ze motocykl jest moim jedynym środkiem transportu z racji braku samochodu.
Ktoś nakazuje Ci czytać moje spostrzeżenia?;) Jakiś wewnętrzny głos?;))
Ostatnio zmieniony wtorek 28 lut 2017, 10:44 przez even, łącznie zmieniany 1 raz
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: mave » wtorek 28 lut 2017, 10:43

Even, ciekawa konstrukcja by wyszła gdybyś zrealizował ten pomysł, GS z 200 konnym silnikiem. :okk
Krzysiek
Suzuki B-King i BMW R 1200 GS
Honda Hornet 600
Suzuki DR 650 RSE
MZ ETZ 250
Romet 50
Awatar użytkownika
mave
Pilnuję porządku
Pilnuję porządku
 
Posty: 2032
Rejestracja: niedziela 21 gru 2014, 19:09
Lokalizacja: San Yntonio SY - Bytom

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 10:49

Mave, 200 KM to przesada; 150 KM i byłoby doskonale. - - na poziomie konkurencji:) Oczywiscie dla mlodziezy starszej ciałem, bądź duchem bylaby rowniez wersja 35-konna. Ile mozna piac z zachwytu na marką, ktora jest zwyczajnie do d.py? Stare konstrukcje, byc moze mialy pewne atuty, ale obecne modele? :) Zaraz mnie wywalą z forum i dopiero rykwę puszczę;)) Towarzystwo wzajemnej adoracji pełną gębą;))
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: fryta » wtorek 28 lut 2017, 10:54

Koń koniowi nie równy kolego a poza tym i tak moment obrotowy robi robotę w bokserze.
"Hosanna na wysokości osi ....."
Obrazek
R80/100 GS PD
Awatar użytkownika
fryta
..
 
Posty: 1067
Rejestracja: sobota 05 lis 2011, 22:45
Lokalizacja: Gdynia

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 11:39

fryta pisze:Koń koniowi nie równy kolego a poza tym i tak moment obrotowy robi robotę w bokserze.

wow! :))

Temat wchodzi na dziwaczny tor; Przecież celem tego wątku ma być poprawa parametrów silnika, a nie dywagacje nad zajebistością produktów BMW! W moim odczuciu współczesne pojazdy są beznadziejne i wszelka polemika jest zupełnie zbędna, gdyż to ja odwiedziłem serwis 12 razy w ciągu minionych 2 sezonów a nie osobnik zarzucający mi morze łez! Pomijam sytuacje tych "osadzonych w serwisach":) A że K100 czy R65 jeżdżą do dzisiaj? Super! Ale R1200GSA LC nie przejedzie nawet 1/4 dystansu swych szacownych poprzedników i wmawianie wszystkim wokół jakim to cudem techniki jest BMW, delikatnie mówiąc, jest nadużyciem... Widoczne ślady zużycia silnika po przebiegu 30-40 tys km w nowych LC jest niedopuszczalne! Współczesna technologia pozwala na budowę motocykla który przejedzie milion km więc celowe "postarzanie podzespołów" jeszcze BMW nie wychodzi najlepiej.
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: zbigniew gołowicz » wtorek 28 lut 2017, 12:21

even pisze: Ale R1200GSA LC nie przejedzie nawet 1/4 dystansu swych szacownych poprzedników i wmawianie wszystkim wokół jakim to cudem techniki jest BMW, delikatnie mówiąc, jest nadużyciem... Widoczne ślady zużycia silnika po przebiegu 30-40 tys km w nowych LC jest niedopuszczalne! .


Identyczne opinie czytałem o R1200GS jak w 2005 roku kupiłem pierwsze swoje BMW.
Ćzas zweryfikował te opinie oba już dobijają 200 tys

Zastanawiam się czy podzielą Twą opinie użytkownicy LC którzy dochodzą do 100 tys przebiegu.
Osobiście znam dwóch o przebiegach 60 i ok 100 tys i mają odmienne zdanie co do awaryjności i kultury pracy .

Aby było na temat zwiększania mocy.
Skontaktuj się z Motomirkiem w sprawie montażu Power Commandera .
Wszystko Ci powie poda osoby u których montował i będziesz wtedy najbardziej zorientowany w tym "kółku wspólnej adoracji" :mrgreen:
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 4344
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 17:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 12:36

Ok. Dziękuję za odpowiedź:)
Chętnie poznam opinie użytkowników nowych modeli BMW bo informacje które posiadam od mechaników z autoryzowanego serwisu BMW mogą być nieobiektywne.
A tak BTW, sporo jeździłem ciężkimi sportowo-turystycznymi sprzętami, którymi sporo km jednak zrobiłem i wszystkie miałem od nowości, i tak:
Kawasaki ZZR1100 - 70 tys. km bez jakiejkolwiek awarii;
Honda CBR1100XX - 180 tys. bez jakiejkolwiek awarii;
Suzuki Hayabusa - 80 tys. km zero awarii;
BMW R1200GS - 30 tys. km - 12 awarii... Już wiesz, dlaczego mnie to wkurza?
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: mave » wtorek 28 lut 2017, 13:06

Jak się przesiadziesz z Hayabusy 156 Nm przy 7 tyś obrotów ( czy B Kinga, tu mam porównanie :biggrin) to mało który motocykl jedzie :rotfl... ale układ hamulcowy z BMW chętnie bym do Suzuki przerzucił, tyle tylko że moim zdaniem to motocykle z trochę innej bajki. Faktem jest że przy takiej ilości usterek można się wkurzyć :aggressive
Daj znać jak się coś dowiesz u Motomirka :okk
Even spokojnie, za konstruktywną krytykę nie wyrzucają z forum, przynajmniej na razie :yahooo
Krzysiek
Suzuki B-King i BMW R 1200 GS
Honda Hornet 600
Suzuki DR 650 RSE
MZ ETZ 250
Romet 50
Awatar użytkownika
mave
Pilnuję porządku
Pilnuję porządku
 
Posty: 2032
Rejestracja: niedziela 21 gru 2014, 19:09
Lokalizacja: San Yntonio SY - Bytom

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: żużu » wtorek 28 lut 2017, 13:08

Ciekawe kolego, czy nowi właściciele twoich starych maszyn też podzielają taką opinię....
Nie musisz odpowiadać.
Przyszedłeś tu dobrowolnie. Jak ci nie pasuje, że na forum bmw ludzie piszą i chwalą bmw, to bier się stąd.
Sprzedaj te złe, niedobre bmw i kup se Jawę. Akurat pepiki wskrzeszają markę.
Tak że nara.

Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05
Awatar użytkownika
żużu
 
Posty: 1892
Rejestracja: czwartek 17 kwie 2014, 16:02
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 13:16

Kolego, nie ośmieszaj się tymi wypocinami. Niech krytyka będzie konstruktywna a nie wyjęta z d.py. Forum nie służy do wygłaszania peanow na temat BMW tylko do wymiany poglądów. Co mają nabywcy moich sprzetow do jakosci wspolczesnych modeli BMW?
I dla jasnosci, GS ma super hamulce, swietny design, niezle spalanie, bardzo dobre zawieszenie... Ale co z tego, skoro całosc wykonana jest z przysłowiowego sera?!
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: zbigniew gołowicz » wtorek 28 lut 2017, 13:22

even pisze:Kolego, nie ośmieszaj się tymi wypocinami. Niech krytyka będzie konstruktywna a nie wyjęta z d.py. Forum nie służy do wygłaszania peanow na temat BMW tylko do wymiany poglądów. Co mają nabywcy moich sprzetow do jakosci wspolczesnych modeli BMW?


Polecam generalną zasadę .
Jeżeli szanujesz innych to i inni Cię szanują.
Odnoszę wrażenie po Twoich kilku postach że ta zasada nie jest Ci znana. :mrgreen:
Moje wyjazdy i naprawy
Bez opisu niech zdjęcia bronią sie same

https://plus.google.com/u/0/photos/1088 ... 627/albums
zbigniew gołowicz
 
Posty: 4344
Rejestracja: środa 20 kwie 2011, 17:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 13:33

Alez ja nic nie mam do wlaścicieli motocykli BMW! Fakt, jestescie jako grono, bardzo specyficzni;) Ale szanuję Was jako ludzi i motocyklistów! Więc proszę, nie zarzucaj mi braku szacunku. Dla sporej części z Was jednak, BMW to pierwszy motocykl, czesto jedyna, znana marka i nie macie pojecia, ze świat tutaj nie kończy się;) To bardzo luzne spostrzezenie;)
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: żużu » wtorek 28 lut 2017, 13:37

Obrazek

Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05
Awatar użytkownika
żużu
 
Posty: 1892
Rejestracja: czwartek 17 kwie 2014, 16:02
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: Mayo » wtorek 28 lut 2017, 15:20

even pisze:...bardzo specyficzni;)...

Jak się urodziłem, to babcia ponoć powiedziała że staro wyglądam, takim pomarszczon był :rotfl
K1200RS `01
Awatar użytkownika
Mayo
 
Posty: 510
Rejestracja: środa 15 lip 2015, 09:52
Lokalizacja: B-B

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: mlody_erni » wtorek 28 lut 2017, 15:39

Zaprawdę powiadam Ci even'ie: pierdolisz głupoty
.
NIE ROZ DA JE BA NA
R1150 Robert- był i nima :(
Awatar użytkownika
mlody_erni
Pilnuję porządku
Pilnuję porządku
 
Posty: 8464
Rejestracja: niedziela 22 cze 2014, 21:38
Lokalizacja: Krapkowice

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: mave » wtorek 28 lut 2017, 15:49

Panowie, poprzytulaliscie się, wymieniliscie się grzecznosciami a teraz wracamy do tematu :diabel
Krzysiek
Suzuki B-King i BMW R 1200 GS
Honda Hornet 600
Suzuki DR 650 RSE
MZ ETZ 250
Romet 50
Awatar użytkownika
mave
Pilnuję porządku
Pilnuję porządku
 
Posty: 2032
Rejestracja: niedziela 21 gru 2014, 19:09
Lokalizacja: San Yntonio SY - Bytom

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 16:31

:) Panowie, lewa w górę! Wypijemy browara na jakimś złocie za niezniszczalnosc naszych sprzętów!:)
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: mlody_erni » wtorek 28 lut 2017, 16:43

even pisze::) Panowie, lewa w górę! Wypijemy browara na jakimś złocie za niezniszczalnosc naszych sprzętów!:)

:drinking
NIE ROZ DA JE BA NA
R1150 Robert- był i nima :(
Awatar użytkownika
mlody_erni
Pilnuję porządku
Pilnuję porządku
 
Posty: 8464
Rejestracja: niedziela 22 cze 2014, 21:38
Lokalizacja: Krapkowice

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: MaciejM » wtorek 28 lut 2017, 16:44

even:: Jedno mnie tylko zastanawia - po ki ch..j trzymasz to BMW i się na nim męczysz, skoro jest ono takie złe (w ogólności). Weź to sprzedaj i będziesz miał spokój z serowatym, niejadącym i psującym się ciągle motocyklem. A jak nie chcesz sprzedawać to znaczy, że Ci pasuje. A jak pasuje, to nie jęcz.
Weź też, przy okazji, przeczytaj TUTAJ, jak można w kulturalny sposób wyrazić opinie o motocyklu.
Przepraszam autora tematu za OT.
Maciej
Romet Kadet=>Suzuki DL 650 V-Strom=>BMW R1200 GS
BMW Klub Polska Motocykle karta nr 0366

Za dobre uczynki zawsze, kiedyś zostaniemy ukarani .....
Awatar użytkownika
MaciejM
 
Posty: 598
Rejestracja: środa 08 lip 2015, 01:26
Lokalizacja: Rybnik

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 18:07

Nie idź tą drogą przyjacielu... są rzeczy na tym świecie o których nie śniło się filozofom... Więc nie dowiesz się po ki ch.j to trzymam:)) Powiedzmy, ze traktuję ten motrek jak breloczek do kluczy; jest ciężki, wykonany z sera, urywa kieszeń, ale mi się podoba! I nie brnij już dalej bo z każdym postem Twe zadziwienie będzie jeszcze większe.
Ostatnio zmieniony wtorek 28 lut 2017, 18:48 przez even, łącznie zmieniany 1 raz
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: grzegorz13 » wtorek 28 lut 2017, 18:21

No tak a wszystko kolego przez to że masz
GS
gdy byś kupił
RT
nie miałbyś tych problemów ! ponieważ RT są super :biggrin
:biggrin teraz zobaczysz jak sobie poużywają GSowcy na mnie :biggrin

Tak na poważnie to większość użytkowników tu obecnych nie ma takich problemów i widocznie masz pecha
zauważ że pewna era motoryzacji się zakończyła i nie ma już tych wiecznych mercedesów i to one dziś najbardziej gniją a psują się tak samo jak inne
to nazywa się ekonomią produkcji :biggrin
może też musisz zmienić mechanika czy serwis który nie potrafi naprawiać motocykli a znam takich mechaników
życzę zadowolenia i bezawaryjności BMW :good
BMW 1150 RT
Awatar użytkownika
grzegorz13
 
Posty: 416
Rejestracja: niedziela 30 lis 2014, 12:37
Lokalizacja: Lubin

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 18:49

:smile
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: BMW-YES-YES! » wtorek 28 lut 2017, 19:43

even pisze: Ale co z tego, skoro całosc wykonana jest z przysłowiowego sera?!

Francuzi-odwieczni wrogowie Boschów kiedyś, za młodości jurnej i durnej rodzicielów naszych, śpiewali "Que será, será" - no i widzisz patrzaj wyśpiewali.. Niby świecki naród a proroki jakieś, czy ki :diabel ? :hapy :hapy
"Z każdym dniem rośnie liczba tych, których - aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści musisz całować w doopę i zapalać im szabasowe świece." "By dowiedzieć się kto wami rządzi sprawdźcie kogo nie wolno wam krytykować”!Voltaire
Awatar użytkownika
BMW-YES-YES!
 
Posty: 4504
Rejestracja: piątek 04 wrz 2009, 18:45
Lokalizacja: R1100R, 2 km od K10

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: samad » wtorek 28 lut 2017, 20:26

Czytając pierwsze posty na tym forum ,natknąłem się na zdanie ,, BMW albo się kocha ,albo się nienawidzi ,, -- i pewnie coś w tym jest---prawie jak ,, w dobrym,, dojrzałym związku -- ja ze swoją jeszcze jesteśmy na początku ,pod pewnymi względami mam mieszane uczucia , więc się intensywnie docieramy i iskry się sypią - zmieniam wszystko co mi nie pasuje ,a ona mówi czego potrzebuje...........tak więc jest podobnie jak z żoną -- jak by mi się nie podobała to bym jej nie poślubił , ale czy musi mi się w niej wszystko podobać by dalej z nią być , o miłości mówimy dopiero po czasie gdy związek przetrwa próbę czasu , ponieważ w trakcie jest zbyt dużo emocji , a pod wpływem emocji mówimy różne rzeczy ................. :biggrin
Tyle powrotów ile wyjazdów...........
BMW K1200LT
HONDA ST1300
HONDA ST1100
samad
 
Posty: 114
Rejestracja: sobota 17 paź 2015, 19:48

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: even » wtorek 28 lut 2017, 20:30

BMW-YES-YES! pisze:
even pisze: Ale co z tego, skoro całosc wykonana jest z przysłowiowego sera?!

Francuzi-odwieczni wrogowie Boschów kiedyś, za młodości jurnej i durnej rodzicielów naszych, śpiewali "Que será, será" - no i widzisz patrzaj wyśpiewali.. Niby świecki naród a proroki jakieś, czy ki :diabel ? :hapy :hapy




Zakładam, że wiesz jakie są dalsze słowa:)) Więc przyszłość BMW widzę w postępującej serowatości:)
Wylogowany.
even
 
Posty: 37
Rejestracja: sobota 21 mar 2015, 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: BMW-YES-YES! » czwartek 02 mar 2017, 14:58

even pisze:
BMW-YES-YES! pisze:
even pisze: Ale co z tego, skoro całosc wykonana jest z przysłowiowego sera?!

Francuzi-odwieczni wrogowie Boschów kiedyś, za młodości jurnej i durnej rodzicielów naszych, śpiewali "Que será, será" - no i widzisz patrzaj wyśpiewali.. Niby świecki naród a proroki jakieś, czy ki :diabel ? :hapy :hapy


Zakładam, że wiesz jakie są dalsze słowa:)) Więc przyszłość BMW widzę w postępującej serowatości:)

Jak mawiał Kaziuk w "Konopielce" do uczycielki - "A po co mnie to było wiedzieć?" Tak i ja zrobił - sie tylko gry słów na potrzebe poparcia Kolegi uchwycił... :D :D
"Z każdym dniem rośnie liczba tych, których - aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści musisz całować w doopę i zapalać im szabasowe świece." "By dowiedzieć się kto wami rządzi sprawdźcie kogo nie wolno wam krytykować”!Voltaire
Awatar użytkownika
BMW-YES-YES!
 
Posty: 4504
Rejestracja: piątek 04 wrz 2009, 18:45
Lokalizacja: R1100R, 2 km od K10

Re: Poprawa parametrów silnika

Postautor: Hantkoos » czwartek 02 mar 2017, 20:49

grzegorz13 pisze:zauważ że pewna era motoryzacji się zakończyła i nie ma już tych wiecznych mercedesów i to one dziś najbardziej gniją a psują się tak samo jak inne
to nazywa się ekonomią produkcji :biggrin
może też musisz zmienić mechanika czy serwis który nie potrafi naprawiać motocykli a znam takich mechaników


Dokładnie tak. Aktualne bety zarówno te jedno jak i dwuśladowe są niestety mocno nacechowane tą diabelną ekonomią produkcji, czy się nam to podoba czy nie, to tak jest i dotyczy to też innych marek.
Doświadczony mechanik (w aso) to skarb...a jak masz do tego okazję być jego dobrym kumplem, to po robocie przy browarze dowiesz się że to wieloletnie doświadczenie dobitnie i często to potwierdza.
"Rules are made to be broken"


Bardzo Motocyklowa Wielkopolska
3ple black 12GS i 15GS :)
Awatar użytkownika
Hantkoos
 
Posty: 376
Rejestracja: środa 01 paź 2014, 16:23
Lokalizacja: Poznań

PoprzedniaNastępna

Wróć do Garaż - seria R

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Geoborek i 4 gości