Zerwany gwint spustu oleju

Sprawy techniczne związne z modelami serii R, czyli wszystkie boxery: GS, GS ADV, GS LC, GS ADV LC, R, S, RS, RT, C, CL...

Moderatorzy: Grzesiek, Tank

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: Docent » środa 18 mar 2020, 23:55

billal nie rób sobie wstydu takimi agresywnymi tekstami i doucz się.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Korozja_elektrochemiczna
Awatar użytkownika
Docent
 
Posty: 3085
Rejestracja: niedziela 18 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: bydgoszcz
Has thanked: 0 time
Been thanked: 40 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: Ula Torge » czwartek 19 mar 2020, 00:02

billal pisze: TAK JA WIEM LEPIEJ, a jak uważasz że nie, to wsadź sobie podkładkę alu.i będziesz bardziej szczęśliwy niż z Cu.
Żegnam.


Billal, nie wiem jak to jest że admini Cię jeszcze tolerują nie za wiedzę tylko za sposób wymieniania poglądów.
billal pisze: wiele osób ma kłopot gdy stojąc odkręcają śruby,a te są wkręcone od spodu,kręcą w lewo myśląc że odkręcają a jest odwrotnie i potem zonk. :sad

Z której strony by nie stać - od spodu w lewo to w lewo - nie jesteś w stanie tego zrozumieć???? Popisałeś się teorią. :haha
GL 1.5
Awatar użytkownika
Ula Torge
 
Posty: 1319
Rejestracja: wtorek 08 wrz 2015, 20:53
Has thanked: 40 times
Been thanked: 13 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: billal » czwartek 19 mar 2020, 02:13

Docent pisze:billal nie rób sobie wstydu takimi agresywnymi tekstami i doucz się.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Korozja_elektrochemiczna

Docent, przeczytaj to gdzie mnie odsyłasz, i potem mnie tam odsyłaj bym czegoś się dowiedział ,reasumując u ciebie też występuje różnica potencjałów wywołująca korozję
pomiędzy podkładką a korkiem :?: BZDURY :!: tak sądzę i tak myślę i się nie wstydzę w całym moim doświadczeniu i praktyce nie spotkałem problemu na styku podkładki miedzianej pod korkiem oleju a miską by ta sprawiała problemy z odkręceniem. BZDURY smarujesz i twierdzisz że to prawda. To wolny kraj i zgadzać się nie musisz tak samo jak ja.A ja się nie zgadzam z taką tezą..Sam się doucz nim komuś to zalecisz.Wszystkie rozumy pozjadałeś ,może i tak, ale nie dla mnie, i nie jestem odosobniony w tej opinii.
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 470
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: billal » czwartek 19 mar 2020, 02:17

Ula Torge pisze:
billal pisze: TAK JA WIEM LEPIEJ, a jak uważasz że nie, to wsadź sobie podkładkę alu.i będziesz bardziej szczęśliwy niż z Cu.
Żegnam.


Billal, nie wiem jak to jest że admini Cię jeszcze tolerują nie za wiedzę tylko za sposób wymieniania poglądów.
billal pisze: wiele osób ma kłopot gdy stojąc odkręcają śruby,a te są wkręcone od spodu,kręcą w lewo myśląc że odkręcają a jest odwrotnie i potem zonk. :sad

Z której strony by nie stać - od spodu w lewo to w lewo - nie jesteś w stanie tego zrozumieć???? Popisałeś się teorią. :haha


Przeczytaj z uwagą .pomyśl pół godziny, może ci wystarczy ,jak nie to daj sobie czas tyle ile potrzebujesz i się wypowiedz jeśli już musisz.
I nie strasz mnie adminem bo takich jak ty admin powinien wywalić na zbity pysk natychmiast.
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 470
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: jcb » czwartek 19 mar 2020, 09:01

Nie ma to jak dyskutować z prawami fizyki. :mur

Brawo Billal, Twoje chamstwo i ignorancja wznoszą się na coraz wyższe poziomy.

Ciekawe, że jeszcze są ludzie na tym forum , którzy podejmują z Tobą dyskusje.

Wiem i tak będziesz miał w tym temacie ostatnie słowo - taka już Twoja natura.
K100RT; R850R
Awatar użytkownika
jcb
 
Posty: 213
Rejestracja: czwartek 14 mar 2013, 12:51
Lokalizacja: PKWŁ
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: billal » czwartek 19 mar 2020, 10:03

jcb pisze:Nie ma to jak dyskutować z prawami fizyki. :mur

Brawo Billal, Twoje chamstwo i ignorancja wznoszą się na coraz wyższe poziomy.

Ciekawe, że jeszcze są ludzie na tym forum , którzy podejmują z Tobą dyskusje.

Wiem i tak będziesz miał w tym temacie ostatnie słowo - taka już Twoja natura.


Nazywasz chamstwem gdy bronię się przed chamstwem,a ignorancją gdy bronię się przed durnymi teoriami mając inny pogląd,własne zdanie,?
Ok jesteś innym człowiekiem, ty tego nie robisz i co jakiś domorosły profesor ci powie to łykasz jak pelikan, i zgadzasz się z tym,bezkrytycznie,a jak czujesz się urażony to siedzisz cicho ,a mało tego nastawisz drugi policzek, twoja wola.
Ja jestem inny i zrobię po swojemu,a brawo mogę bić tym którym uznam za stosowne.
Tak mam ostatnie słowo, nie chcę być jak ty bez własnego słowa,o ile wiesz co mam na myśli.
Tu nawet złoto rdzewieje, zależy tylko kto to napisze.
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 470
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: mony » czwartek 19 mar 2020, 12:13

... ludzie wyluzujcie, to tylko podkładka !!!
... każdy ogłosił swoje zdanie/opinię, a autor wątku sam niech sobie rozstrzygnie, dlaczego popełnił błąd kupując motocykl BMW, a potem logując sie na forum ... i zrobi jak mu sumienie podpowie
... wrzućta na luz, jakby tej podkładki nie było ...
mony
mony
 
Posty: 1069
Rejestracja: niedziela 29 sty 2012, 23:40
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 0 time
Been thanked: 13 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: Tank » czwartek 19 mar 2020, 12:33

Ostrzegam najbardziej zajadlych uczestnikow tej (i nie tylko tej)dyskusji, ze niedaleka juz odległość dzieli ich od urlopu od forum.

Wystukane młotkiem przy użyciu Tapatalka
It's a Long Way to Tipperary...
Awatar użytkownika
Tank
 
Posty: 13574
Rejestracja: sobota 04 gru 2010, 17:05
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: Gizzy » czwartek 19 mar 2020, 13:03

mony pisze:... ludzie wyluzujcie, to tylko podkładka !!!

autor wątku sam niech sobie rozstrzygnie, dlaczego popełnił błąd kupując motocykl BMW, a potem logując sie na forum
:haha :haha no celniej chyba nie można było :crazy

Wysłane z pośrodku niczego
W opinii ważnych ludzi: Forumowy Idiota. Samoocena: Nieustannie w drodze do Szczaworyżu.
F800GT->MTS 1200S DVT, R1100S
Ceterum censeo Carthaginem delendam esse [abym nie musiał na koniec każdego postu dopisywać] ;)
Tajnos Agentos Numeros 385
Awatar użytkownika
Gizzy
 
Posty: 4778
Rejestracja: wtorek 21 sty 2014, 22:01
Lokalizacja: Wrocek
Has thanked: 11 times
Been thanked: 27 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: billal » czwartek 19 mar 2020, 15:45

mony pisze:... ludzie wyluzujcie, to tylko podkładka !!!
... każdy ogłosił swoje zdanie/opinię, a autor wątku sam niech sobie rozstrzygnie, dlaczego popełnił błąd kupując motocykl BMW, a potem logując sie na forum ... i zrobi jak mu sumienie podpowie
... wrzućta na luz, jakby tej podkładki nie było ...


Dzięki za szczerą i bardzo trafną uwagę wrzucam na luz, kwarantanna kolejna :sad
Odpadam :oops:
Simson 50
Komar 50
WFM-125
Junak 350
JAWA -500
CZ-350
BMW K-75
Trafność decyzji można wyłącznie poznać po jej podjęciu
Awatar użytkownika
billal
 
Posty: 470
Rejestracja: niedziela 09 wrz 2018, 14:24
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: szuunaj » czwartek 26 mar 2020, 10:16

Żeby zakończyć temat i dla potomnych było. Przegwintontowałem na 17stke i dałem nową podkładkę(dodatkowo przelałem przez silnik olej, żeby mieć pewność, że opiłki jakieś tam nie zostały). Narazie brak wycieków i wszystko wygląda tak jak powinno.
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i wskazówki.
Pozdrawiam
szuunaj
 
Posty: 65
Rejestracja: sobota 05 lis 2016, 00:27
Lokalizacja: UK.BMW R1200GS 2005
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: mlody_erni » czwartek 26 mar 2020, 13:48

Ave Ty
NIE ROZ DA JE BA NA
R1150 Robert- był i nima :(
R1200 RoberT- w końcu yes :)
Awatar użytkownika
mlody_erni
 
Posty: 11465
Rejestracja: niedziela 22 cze 2014, 22:38
Lokalizacja: Krapkowice
Has thanked: 14 times
Been thanked: 35 times

Re: Zerwany gwint spustu oleju

Postautor: BMW-YES-YES! » czwartek 26 mar 2020, 20:27

Z tą "różnicą potencjałów" między podkładką miedzianą a alu-korpusem to je tak, że owe napięcia i prądy jako wynik tej różnicy nie muszą pochodzić "z zewnątrz", one powstają... na styku tych dwóch metali-składników mikroogniwa powodując korozję elektrolityczną dwu stykających się ze sobą metali odległych od siebie w tzw. szeregu elektrochemicznym metali.
Im ta "odległość" jest większa tym większa jest generowana na ich styku różnica potencjałów a co za tym idzie - erozyjnie w miejscu styku działających prądów. Gdy dodamy do tego rostomaitą chemię jak np. sól z dróg którą sezonowo miski są ode spodu intensywnie molestowane - mili-napięcia więc i mikroprądy mogą się potęgować i obraz tragedii pt. "korozja elektrochemiczna na styku dwu różnych metali" może ulec znaczącej intensyfikacji-wzmocnieniu "elektroerozyjnych" skutków...
Z poważaniem i stosownym przeciwnapięciem, zerującym występujące w temacie napięcie... :haha :haha
"Z każdym dniem rośnie liczba tych, których-aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści - musisz całować w doopę i zapalać im szabasowe świece." "By dowiedzieć się kto wami rządzi sprawdźcie kogo nie wolno wam krytykować”!Voltaire
Awatar użytkownika
BMW-YES-YES!
 
Posty: 5607
Rejestracja: piątek 04 wrz 2009, 19:45
Lokalizacja: R1100R, 2 km od K10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 18 times

Poprzednia

Wróć do Garaż - seria R

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości